lever je patroon(ds5?) in bij een zeefdrukker en hij doet het voor je. Geloof dat je dat het beste digitaal kan doen. Kunnen ze hem desnoods nog een beetje bewerken. misschien zou spinakkertape ook wel gaan, maar dan wordt je kite er niet beter op
Via de zeefdrukker is het beste!!! of op een stikker van spinaker.zeefdrukken kan je hem ook wee van je kite afhalen.
Maar TU is makkelijk de drukken en het is maar een kleur dus vrij goedkoop. Zou ook zorgen dat ze het zeefdrukraam bewaren of dat je hem meeneemt. das namelijk het duurste van het drukken en als je nog een keer de zelfde druk wilt maken dan kost het raam je niets meer.
« Laatste verandering: Januari 28, 2005, 17:46:01 door Buur »
Mijn broer heeft een zeefdrukkerij. Ik heb hem wel eens aangeboden mijn kite te bedrukken (nog niet gedaan omdat ik waarschijnlijk van kites ga wisselen). Hij denkt dat dat kan maar je zal je met grotere afdrukken rekening moeten houden met de stiksels waardoor de verf kan weglopen. En inderdaad is het maken van een frame het duurste.
Zaak van mijn broer heet turboprint en zit bij Hoorn (obdam) in Noord Holland.
Ik wordt samen met een maat van me al enige jaren gesponserd door de gemeente lelystad en wij laten onze kites altijd bedrukken bij de sign company in enkhuizen. Resultaat is supermooi en blijft gegarandeert langer op je kite zitten dan de kite zijn levenduur. Dat bedrijf heeft jaren ervaring met het bedrukken van spinakers van zeilboten. Wij hebben zoals gezegd al 4 jaar onze kites daar laten bedrukken.
[verwijderd door de admin]
« Laatste verandering: Januari 28, 2005, 14:30:02 door RichardZ »
Sommige merken kunnen ook kites in bepaald design en met/zonder print op verzoek maken, zoals bijv. deze kites van de x-klam jongens. Informeer even via je locale shop of eventueel de leverancier!