Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De Rhino is nog niet beschikbaar voor testen, dus ff wachten met dit topic zou ik zeggen. Marketing zegt natuurlijk geen reet!
|
|
|
Eugene
Gast
|
Denk net als vorig jaar de vegas, alhoewel die later kwam als de rhino. En nu is het weer net andersom, maar vrees toch dat het een beetje gedaan is met de rhino. Maar misschien word het dit jaar ook wel een snowkite ofzo
|
|
|
-Cedric-
|
Ik denk juist niet dat het gedaan is met de Rhino, maarja afwachten op de tests.
|
|
|
globe
|
Rhino is te testen bij Eurofun en VD Berg
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vegas zal wel weer verkooptopper worden, net zoals vorig jaar, meeste mensen zijn geinteresseerd in free-style/allround/freeride. Maar in het buitenland is waveriden echt de shit aan het worden, en dan is de Rebel een betere keuze
Wat ik lees over de Rhino waar een aantal mensen op kiteforum mee gevaren hebben dan belooft het wat, mits je zo'n type kite zoekt.
|
|
|
|
Flag
|
De kite voor de hele doelgroep is er denk niet.. Denk dat iedere kite goede eigenschappen heeft voor de doelgroep waarvoor die bedoeld is..
|
|
|
Morres
|
wa een domme vraag man, elke kite is gemaakt voor specifieke vraag
|
|
|
|
WaZuP
|
Heel simpel antwoord op te geven,
north heb je rebel freeride/wave vegas freeride/freestyle/ wave rhino Speed/hangtime
Er zijn nog steeds veel mensen die de raven van naish varen en die is te vergelijken met de rhino van north dus denk dat die kite nog lang niet verloren is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er zijn nog steeds veel mensen die de raven van naish varen en die is te vergelijken met de rhino van north dus denk dat die kite nog lang niet verloren is.
Mee eens. Daarbij komt nog dat de nieuwe Raaf een hybride is en de nieuwe Rhino echt een flatkite. Samen met Cabrinha de enige die inzetten met een flat voor hun 'topmodel'. Je kunt ze ontzeggen dat ze lef hebben daar bij North.
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Je kunt ze ontzeggen dat ze lef hebben daar bij North.
Juist de merken die een ckite als topmodel hebben lef volgens mij, niet dat het verder iets uitmaakt ofzo. Maar flats verkopen waarschijnlijk beter denk ik.
|
|
|
xray
|
Ik wil graag de 9m Rhino 7 testen maar dan moet het wel waaien!
|
|
|
WaZuP
|
Zo zeker wel xeay,
Die nieuwe raven hybrid? IK zou het eerder een gewone zeer geavanceerde 5elijns kite noemen maar geen hybrid En dat d rhino zeer vlak is klopt maar hij heeft een gewone lijnsetup van een 5elijns kite
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Juist de merken die een ckite als topmodel hebben lef volgens mij, niet dat het verder iets uitmaakt ofzo. Maar flats verkopen waarschijnlijk beter denk ik. Waarom zijn er dan maar 3 merken met een flat als hun high-performance (hangtime/lift/speed) kite? (North, Cabrinha & Ozone in 2007)
|
|
|
-Cedric-
|
Kan er niet iemand detail foto's maken van de Rhino en een verslag schrijven als ze toch te testen zijn in nl?
|
|
|
piede
|
Ik wil graag de 9m Rhino 7 testen maar dan moet het wel waaien!
Mazzlpikkert
|
|
|
Tukker
|
Zou een setje 7-9-12 Rebel wat zijn?
|
|
|
Wilco78
Gast
|
volgens mij dek je dan alles tussen de 15 en 38 knopen af.
|
|
|