Mystic 07..

NKB xtreme

Geen avatar

Januari 29, 2007, 18:38:38
edit2Rapporteer  
Ola mensen,

Kben van plan om die nieuwe warrior waist trapeze van mystic te gaan kopen.
Alleen nu is mijn vraag aan jullie hoe weet je nou of je de goeie maat heb en waar je dat aan kan zien want ik heb de S en de M allebei al aangehad maar zaten in principe allebei goed.
Want moet je die brede band met klitteband helemaal tot het einde vast maken of is dit niet noodzakelijk, kan ook gewoon tot de helft zoals dat bij de S kon.
en de laatste twee sjorbanden moeten die helemaal aangetrokken zijn of is het zo dat als die niet meer verder kan je een grotere maat moet?
graag jullie reacties/ervaringen! ThumpsUp
Harm

Antwoord #1 Januari 29, 2007, 19:15:05
edit2Rapporteer  
als ze allebei goed zitten zou ik zeker voor de M gaan. Je moet de warrior een beetje op je heupen dragen. Dat zal met de S wat minder goed gaan. De warrior valt groter uit dan de firestarter, let daar even goed op!
slufterhufters.com

Antwoord #2 Januari 29, 2007, 22:25:27
edit2Rapporteer  
Het is de haak die langer of korter is, de trapeze scheelt niet veel met een S of M.

Doe hem om, beste is op je lichaam of met een T shirt.
Sjor de haak goed vast.
Dan kijk je bij de uiteinde van de haak naar de ruimte die je overhebt bij de plastic gesp voor de band.
Kijk of je ongeveer 3 a 4cm ruimte hebt tussen uiteinde haak naar plastic gesp van de band.

Meer dan 6cm is niet goed en minder dan 3cm is niet goed.
timmie-to-himmie

Antwoord #3 Januari 29, 2007, 23:36:33
edit2Rapporteer  
firestarter is a much cooler >!
peter.

Antwoord #4 Januari 29, 2007, 23:49:31
edit2Rapporteer  
niet mee eens ik wil geen power ranger zijn loser
daanbanaan

Antwoord #5 Januari 30, 2007, 07:01:18
edit2Rapporteer  
@ timmie en peter,  kom op mannen we zijn geen modepopjes
maar kitesurfers.!!!
het moet goed passen en degelijk zijn fuck the collor....design
joop

Antwoord #6 Januari 30, 2007, 19:14:08
edit2Rapporteer  
Het is de haak die langer of korter is, de trapeze scheelt niet veel met een S of M.

Doe hem om, beste is op je lichaam of met een T shirt.
Sjor de haak goed vast.
Dan kijk je bij de uiteinde van de haak naar de ruimte die je overhebt bij de plastic gesp voor de band.
Kijk of je ongeveer 3 a 4cm ruimte hebt tussen uiteinde haak naar plastic gesp van de band.

Meer dan 6cm is niet goed en minder dan 3cm is niet goed.

Volgens mij moet je bij de 07 Warrior niet kijken naar de afstand tussen de haak en de plastic gesp maar naar de afstand tussen het kussen onder de haak en het vaste gedeelte van de trapeze.
In de foto is de afstand 0 cm.

Verder geldt volgens mij inderdaad voor de afstand : Meer dan 6cm is niet goed en minder dan 3cm is niet goed.

Groet Joop
slufterhufters.com

Antwoord #7 Januari 30, 2007, 19:29:54
edit2Rapporteer  
Owh dan heb ik alle klanten de verkeerde meegegeven.

Er kiten nu 100 mensen met een verkeerde trapeze om, waarom hoor ik dan geen enkele klacht...

Kussen heeft er totaal niks mee te maken.
michiel v geel

Antwoord #8 Januari 30, 2007, 19:57:31
edit2Rapporteer  
het zit zo met de mystic trapeze's ze zijn allemaal xl (ivm koste mal) en dan snijden ze het stuk er vanaf en daarmee bepalen ze de maat
Matjas the scissor-kid

Antwoord #9 Januari 30, 2007, 21:06:28
edit2Rapporteer  
Citaat
Owh dan heb ik alle klanten de verkeerde meegegeven.

Er kiten nu 100 mensen met een verkeerde trapeze om, waarom hoor ik dan geen enkele klacht...

Kussen heeft er totaal niks mee te maken.

schater

haha waar werk je dan? en dat heet toch handel  ThumpsUp helmaal als je ze voor een duudere hebt verkocht  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.