@LaurenS
|
Hee mannen................................. en vrouwen natuurlijk Wie is er van plan om 6 of 13 april naar Ouddorp af te reisen voor het 10 jaar KiteHigh spektakel Ik,sowieso 6 april,de 13e ben ik nog niet zeker.Mot je meerijden of rij je al met die Haringharrie...... Carpoooluhhhhh
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
6 april kan ik vooralsnog wel, de week erop gaat erg lastig worden.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
6 april ben ik van de partij JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Goed om te horen dat jullie zelfs helemaal vanuit het hoge noorden een kijkje in het zuiden durven te nemen!
|
|
|
onderaqua
|
update El gouna vandaag 26 graden , wind 20 knots tot 1400 uur morgen maar weer 20 knopen tot een uurtje of 1400. warme winderige groeten uit Egypte van Onderaqua en lieve vrouw
ps toch wel wat spierpijn na een kiteloze winter
|
|
|
@LaurenS
|
lekkerrrrrr Tom,maak ons gek met je 26 graden
|
|
|
|
Langbeest
|
6 april gaat lukken 13 april niet. Goed bezig Tom....
|
|
|
|
FlyingHigh
|
6 april gaat mij lukken, maar de 13de kom ik net terug van een reis. Iets van 13 uur gevlogen dan, dus knap brak dan en gaat het hem zeker niet worden. Respect voor de bikkels die toch ff het water op gegaan zijn vandaag hoor
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ik de 6e kan en niet hoef te werken, pik ik je wel effies op Herman.
|
|
|
|
Langbeest
|
Carpoolen Sander ???
|
|
|
Ro@ld
|
Voor de mensen die vandaag willen Kite Patrick en ik gaan een Frisse neus halen op mblik rond het middag uur. Laters
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Voor de mensen die vandaag willen Kite Patrick en ik gaan een Frisse neus halen op mblik rond het middag uur. Laters
Veel fun BIKKELZZ ...zijn jullie t ijs van gisteren alweer vergeten Roald, vergeet niet ff weer door de sloot te gaan
|
|
|
@LaurenS
|
@ Klaas,wij gaan nog even op Ijburg neuzen rond de klok van 14:00, kom je nog langs?
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Peet/Robbert ...hoe meer zielen, hoe meer fun Ben r ook rond 2, ff kieken of t wat aangenamer izzz dan gisteren
|
|
|
Ro@ld
|
4 meter drijf ijs voor de kant van het strandje, Maar een uur lang heerlijk gevaren met Patrick ;-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker hoor Tom Mot je meerijden of rij je al met die Haringharrie......Carpoooluhhhhh 6 april kan ik niet en 13 april heel misschien
|
|
|
@LaurenS
|
Ben toch blij dat ik voor de spot om de hoek gekozen heb @ Blijburg. Was zeer aangenaam ,lekker overpowered met de 9m2.Was weer gezellig met Robbert,Klaas en Jannis, Ennuh Jannis nog bedankt voor je geheime wapen,mijn handen vielen er in het begin bijna af ,maar dankzij jou toch lekker gevaren,was zeker niet te koud...topmiddaggie
|
|
|
Langbeest
|
Heeft ie er overheen gepist??????
|
|
|