nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Zondag men nieuwe boots maar eens uittesten op de sluf. Hopen dat het te doen is om met blote voeten n boots te kiten. 11 ten laatste op het strand
|
|
|
Bitter Lemon
|
Morgen is het 10 graden en voelt als 10 graden! Uit die schoentjes, Ben er morgen al in de ochtend op sluf met mn Torchje
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als je morgen zonder schoenen gaat ga je echt heeeeele koude voetjes krijgen. Je boardgevoel gaat dan vanzelf weg.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Lekker stinkende schoentjes?
Geen idee wat daar lekker aan is, die van mij meuren zo erg dat je ze als chemisch wapen kunt inzetten.
Maar morgen dus weer met zn allen richting de Maasvlakte? Als het maar niet te druk wordt!
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
morgen playa onveilig maken!?
Ik ga zondag naar Playa. Hoop er rond 11:30 uur te zijn op de parkeerplaats.
|
|
|
ronny
|
morgen playa onveilig maken!?
Ik ga zondag naar Playa. Hoop er rond 11:30 uur te zijn op de parkeerplaats. ja ik ook
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wij gaan naar de dam. Hopelijk een beetje de moeite waard. Als we het hebben over stinkende schoentjes, dan heb ik denk ik gewonnen. Als kitebroeder André kotsend de caravan uitvliegt na slechts een kort snuifje , dan heb je toch gewoon die 10 punten te pakken? André, zeg er eens wat van!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Dacht dat ik de eenige was, maar die dingen meuren echt als een gek, ik haat schoentjes... Waarom gaan ze eigenlijk zo meuren en is er nog iets tegen te doen? Morgen ziet er goed uit!
|
|
|
geloof68
|
Wegwerpschoentjes is een gat in de markt voor sommigen onder ons! Ik zit nu op de bank met een kaasje .
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wegwerpschoentjes is een gat in de markt voor sommigen onder ons! Ik zit nu op de bank met een kaasje . Geniaal! Maar helpt in het chloor zetten of andere vorm van ontsmetting? Het zijn puur de voetschimmels/bacteriën die samen met je zweet in het vochtige schoentje door blijven broeien. Bij sommigen is die mix blijkbaar extra dodelijk Waar ga jij heen Andre?
|
|
|
geloof68
|
Ik heb gisteren mijn ongebruikte 2013 8m verkocht. De opvolger is onderweg, maar die heb ik morgen nog niet. Heb alleen een 6m of 10m, dus ben er nog niet helemaal uit of ik ga. Slufter klinkt aantrekkelijk, moet wel oppas regelen en Loek wellicht mededelen dat ik toch graag het duin beklim bij de Slufter.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Chloor will do the job. Wel een nachtje later weken. André: jij gaat je bedenken, want je wilt mijn 8,5 morgen lenen. De 10 is te veel en de 6 te weinig. Wedden?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Laat de meeuwen toch oppassen, zo koud is het ook weer niet met 12gr.
|
|
|
rdeheld
|
Dacht dat ik de eenige was, maar die dingen meuren echt als een gek, ik haat schoentjes... Waarom gaan ze eigenlijk zo meuren en is er nog iets tegen te doen? Morgen ziet er goed uit! Impregneren met Piss-off shampoo voor wetsuits helpt wel een paar weken, en goed laten drogen natuurlijk, Ik gebruik het ook voor mn ijshockey schaatsen.
|
|
|
geloof68
|
Ik hak morgenochtend de knoop door Loek, die 8,5m is inderdaad een goed argument voor de Bdam. Aan de andere kant moet ik al wel aardig uit de voeten kunnen met een 6m als het minimaal 32 knopen is.
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Toevallig een tip gekregen in de plaatselijk duikshop toen ik neoprene sokjes ging halen. Gewoon een nachtje in een emmer met wasverzachter doen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wilde eigenlijk uitslapen vandaag maar de wind maakt me steeds wakker, gaan we al? Ga die wondermiddeltjes van jullie eens proberen, laatste paar keer die pissoff gebruikt, werkt redelijk.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Irritant he, al die herrie als je wilt slapen Zo maar eens inpakken en richting de sluf rijden, windje valt alleen nog wat tegen. (geen vlagen van 40kn nog)
|
|
|
|
|