Probleem naish torch3 12m

Roy E

Geen avatar

September 27, 2007, 01:29:35
edit2Rapporteer  
Sinds een paar weken heb ik een nieuwe Torch3 12m en 9m. Ik vlieg ze op een double depower shift bar van 2007, zou goed moeten gaan en gaat ook goed met mijn 9m. In eerste instantie leek mijn 12m  kite te "open" te staan. 5th langzaam verlengt, tot totaal 30 cm (!). De kite staat redelijk in de lucht, ziet er in eerste instantie hetzelfde uit als de 9m, hij reageert echter nog steeds niet goed, misschien nog net even beter afstellen dacht ik. Shop gebelt, en verteld dat de 5de lijn ongeveer 30cm te kort is. Na nabellen etc. nog niets gehoort. Toen direct Kubus maar gebelt. En van kubus netjes een overzicht gekregen van de lijn lengtes, nagemeten, oude lengtes waren correct.... vreemd dus dat de kite daar niet normaal mee vliegt.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Of kan ik beter de kite beter direct terug sturen?
mbetz

Antwoord #1 September 27, 2007, 18:58:54
edit2Rapporteer  
Ik heb een Naish Raen 3  14m met Double Depower. Ik heb mijn stuurlijnen ook een paar cm verkort omdat deze mi te lang waren en de kite niet goed te poweren was. Met de ingekortte stuurlijnen vlliegt de kite perfect en is goed te poweren!
Lijkt mij dat jij het zelfde probleem hebt. Is vlgs mij een probleem met de lijnen afstelling van de Double Depower bar, niet van de Kite zelf!

S6
Roy E

Geen avatar

Antwoord #2 September 27, 2007, 23:39:46
edit2Rapporteer  
Nee mijn stuurlijnen staan goed, het gaat om de 5de lijn t.o.v. de hoofdlijnen.

Iemand enig idee?
MCdrijver1

Antwoord #3 September 28, 2007, 00:09:57
edit2Rapporteer  
uuhhh als hij volgens de manual bedraad is zelfde lengtes e.d zou ik ff de shop contacten over hoe of wat te doen,anders wens ik je suc6, en veel geluk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.