|
|
Mark-Fizzer

|
IK ga mee dit jaar hoor!!! Kan nog wel wat aanwijzingen gebruiken van een mooie slanke.... Ahh je weet wel...
|
|
|
Lex

|
hahahaha deze reactie verwachtte ik al  ! Ik wist het gewoon toen ik de naam Tommy Nova als degene die iets het laatst gepost heeft in dit topic zag...
|
|
|
|
Jacq

|
Beetje jammer voor Markie dat de meeste lessen door mannen gegeven worden..Voor ons natuurlijk wel weer heel erg leuk 
|
|
|
Micky

|
IK ga mee dit jaar hoor!!! Kan nog wel wat aanwijzingen gebruiken van een mooie slanke.... Ahh je weet wel...
Ik heb onze roze tent al klaar staan.... 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Weet je wat, ik gewoon mee als jouw grootste fan...  Zaterdag Schellinkhoutje doen met z'n alle??? Zuid holland naar het Noorden?
|
|
|
Jacq

|
Vorig jaar waren er ook veel aanhangers bij. Wel gezellig hoor, beetje jammer alleen dat het vlees van de bbq al op was, voordat ik er was  Het gaat wel heel hard zaterdag, heb je een 5m kite voor me?
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik knip wel een paar gaten in die 9 van Micky, om wat wind te lozen. Komt wel goed...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Beetje jammer voor Markie dat de meeste lessen door mannen gegeven worden..Voor ons natuurlijk wel weer heel erg leuk  Maar daarom ben ik er ook? Mark deze slanke den gaat je lesgeven.... na afloop Absint met stroopwafels!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik knip wel een paar gaten in die 9 van Micky, om wat wind te lozen. Komt wel goed...
pak ik die roze tent van Mick wel
|
|
|
Micky

|
Gaat lekker zo....  Mijn kite al kapot geknipt en dan ook nog mijn tent gejat... 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gaat lekker zo....  Mijn kite al kapot geknipt en dan ook nog mijn tent gejat...  Tja kitechix... Zit er 5de lijn op die tent Mick overigens? 
|
|
|
Freija
Gast
|
Kitechix brazil !!!!!!!!! ook vet 
|
|
|
Tom Kite

|
Kitechix brazil !!!!!!!!! ook vet  Mag ik dan mee om les te geven? (A)
|
|
|
|
Lieketjee

|
thnx voor de site! ik heb me ingeschreven.. X 
|
|
|
Morres

|
kunnen de heren wat minder (offtopic) reageren. bvd
|
|
|
Lieketjee

|
welke chicks hebben zich nog meer opgegeven!>???
X
|
|
|
Eef
Geen avatar
|
ow.. ik ben volgens mij in de buurt dan.. kom wel even kijken  en mn net gefixte kite uitlaten! Winddans doen!
|
|
|
Jelle

|
Is er een creche bij? Dan wil m'n vrouw ook mee.
|
|
|