WaZuP

|
Binnenlandse wind is altijd niks maar toch de zandzuigerplas is wel een an de beste denk ik kun je bij kerkdriel starten en dan down winder maken naar maaspoort over de maas is wel vet mar soms ben je met je 16 dik overpowert en dan dondert ie weer uit de lucht.
Me2 is Brabo woon in Den Bosch
|
|
|
StefanovTuijl
Geen avatar
|
WAALWIJK!!!!,, kkom seker een keer naar die spot bij heusden,, als iemand voor mij de dichtsbijzijnde straat kan geven dan kan ik routeplanner uitprinten,, sou super relax sijn..
|
|
|
Rutger II

|
ask rieuwert stefano, of trouwens, routebeschrijving staat in dit topic.
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
WAALWIJK!!!!,, kkom seker een keer naar die spot bij heusden,, als iemand voor mij de dichtsbijzijnde straat kan geven dan kan ik routeplanner uitprinten,, sou super relax sijn..
Dude nog een wolkse kiter. Waar woon je ergens dan in Waalwijk city?
|
|
|
storm

|
Gaat er weleens iemand bij de kreekrak sluizen bij Bergen op zoom varen? Is vanaf Tilbur drie kwartier rijden. Ik ben nl. benieuwd hoe het daar is.
|
|
|
Leander

|
nee joh. drie kwartier rijden naar daar en 1 uur naar de slufter. dat maakt ook niks uit.
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Breda, ik zit meestal op de Grevelingen, soms de brouwersdam, bijna altijd met Lars. Alleen in de week zoek ik nog een maatje, woensdag en vrijdag heb ik vaak vrij.
|
|
|
StefanovTuijl
Geen avatar
|
@ leander,, ik woon in de meerdijk,, en jij.. brouwersdam is mijn spot,, en wil ook wel een x gaan kijken in heusden.. keer afspreken,,
|
|
|
StefanovTuijl
Geen avatar
|
Dude nog een wolkse kiter. Waar woon je ergens dan in Waalwijk city? in de meerdijk, en jij?
|
|
|
Rutger II

|
Blijf lekker daar, anders wordt onze spot veelsedruk, hehehe
|
|
|
|
plaaggeest

|
zoek en gij zult vinden ;D ;D ik zal een ding verklappe je kunt er kiten 
|
|
|
Rutger II

|
En er staan koeien
%proost%
[verwijderd door de admin]
|
|
|
plaaggeest

|
en deze rijdt er ook nog -> broem broem
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Leander

|
Dude nog een wolkse kiter. Waar woon je ergens dan in Waalwijk city? in de meerdijk, en jij? Me too !! haha, dadelijk woon je naast me man! Welke straat?
|
|
|