Dit heb ik net van Hanglos geplukt .. vond dat jullie dit ook even moesten weten ...
Meer info hier:
http://home.versatel.nl/survive/dagboek/dagboek.html Vroegtijdig uitgeschakeld voor PKRA event
De afgelopen twee weken heb ik mijn Caution teammaatje Rutger op Fuerteventura getraind. Tot gisteren ging alles onwijs goed, Maar gisteren sloeg het noodlot toe. Ik crashte mijn kite na een kiteloop 313 op zich zelf was er niks aan de hand, gebeurd wel vaker. Alleen op het moment dat ik ging staan werd ik door mijn kite schuin naar voren getrokken. Mijn voet bleef staan waardoor mijn bovenlichaam over mijn knie werd heen getrokken. Geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
Dit alles resulteerde dat ik even later in een ambulance met gillende sirenes naar het ziekenhuis werd afgevoerd. Ik heb nu twee dagen in het twee ziekenhuizen door gebracht X-aantal röntgen foto’s en MRI scans verder. Wat ik precies nu heb is buiten veel pijn is mij niet geheel duidelijk. Ze hebben het erover dat mijn meniscus verbrijzeld is en dat er iets met mijn banden gescheurd of ingescheurd zijn??.
Ze hebben mij in ieder geval van mijn enkels tot mijn kl…. Euhhhhh ik bedoel kruis is het gips gezet. Wel aardig van die MOFOS dat ze me geen krukken hebben mee gegeven knap kloten lopen zo. Laat staan meedoen aan het event hier. Ik ben nu een beetje mijn troep bij elkaar aan het zoeken morgen vlieg ik terug naar Nederland. Kijken wat de Nederlandse artsen zeggen. Een ding is denk ik wel duidelijk dat ik voorlopig uitgeschakeld ben. $%#@
Cees van Oosterum heeft tijdens een trainingssessie ter voorbereiding op het PKRA event zijn knie zwaar geblesseerd. Hij zit van zijn enkel tot zijn lies in het gips. Naar verwachting zal hij geruime tijd uitgeschakeld zijn. De pechvogel komt morgen al naar huis.
[verwijderd door de admin]