Wie woont/ kite er nog meer in de buurt van Zwolle??

piede

September 11, 2005, 20:55:55
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters!

Aangezien ik ga studeren in Zwolle (grinnik_kitesmiley) en sinds kort daar een kamer heb, ben ik benieuwt naar de mooie spots die daar zitten. En medekiters natuurlijk.

Waar heen te gaan vanuit Zwolle ?? En hoeveel reistijd? Heb alleen een ov.... Dus mensen met een auto, laat wat van je horen!!

Greetz, Piede Joepie
Airlust
Gast
Antwoord #1 September 13, 2005, 12:33:41
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters!

Aangezien ik ga studeren in Zwolle (grinnik_kitesmiley) en sinds kort daar een kamer heb, ben ik benieuwt naar de mooie spots die daar zitten. En medekiters natuurlijk.

Waar heen te gaan vanuit Zwolle ?? En hoeveel reistijd? Heb alleen een ov.... Dus mensen met een auto, laat wat van je horen!!

Greetz, Piede Joepie
WWW.Bazaki.nl ze zitten in Emmen mijn naam is Airlust
haaaanz
Gast
Antwoord #2 September 13, 2005, 21:37:37
edit2Rapporteer  
he piede, welke school ga je studeren? windesheim??

daar studeer ik nml voor bouwkunde ( uitvoering )

woon alleen niet in zwolle, ik reis iedere dag vanaf zeewolde ( onderin flevoland ) naar zwolle is uurtje reizen, maar zo woon ik nog steeds wel dicht bij het water Smiley
piede

Antwoord #3 September 16, 2005, 10:42:38
edit2Rapporteer  
Ja, ik studeer idd aan het windesheim! Ik ben net begonnen met de opleiding Technische bedrijfskunde, en ben dus veel te vinden in het T-gebouw!

Jij hebt het goed voor elkaar man, bij het water en toch na de school kunnen waar je heen wil....

WEaar kite je altijd? Mail me anders ff een keer op piet_heinb@hotm...
grover

Antwoord #4 September 17, 2005, 11:54:53
edit2Rapporteer  
heey heren studeer ook aan het windesheim eerste jaar communicatie. ik ben altijd wel te vinden in het D gebouw. volgens mij moeten we maar een keer afspreken om een bakje koffie te doen Grin

kite zelf altijd op horst

mzzls
priscilla
Gast
Antwoord #5 September 17, 2005, 13:40:42
edit2Rapporteer  
hier een dame,

1 dag per week ben ik in zwolle en 's middags ga ik dan naar horst als de wind het toelaat
dat is op donderdag.
En als het ff kan ga ik ook op maandag naar horst
Psychotic

Antwoord #6 September 17, 2005, 15:29:34
edit2Rapporteer  
nog meer kiters in gebouw T van windesheim? hier zit een studentje technische informatica,  als je mij ziet lopen met een kiteshirt aan, geef ff een brul  ThumpsUp

Erik

Geen avatar

Antwoord #7 September 18, 2005, 10:40:59
edit2Rapporteer  
Tsja, ik kom ook uit Zwolle, maar ga af en toe naar Horst, maar ook wel naar Workum of Mirns.
piede

Antwoord #8 September 18, 2005, 18:36:18
edit2Rapporteer  
Heren en/of dame, dit kan zo niet langer. Voeg mij aub toe op msn!

piet_heinb@hotm.....

Ik ben er namelijk nog niet over uit of ik me spullen nou naar zwolle mee moet nemen of bij mn ouders moet laten liggen. Tot nu toe heb ik de zaterdag vrij kunnen houden als kite dag, dussss

Heb trouwens al een paar weken niet meer kunnen kiten, dus help mij!

Greetz, piede
haaaanz
Gast
Antwoord #9 September 18, 2005, 20:12:27
edit2Rapporteer  
ik zit ook in het T gebouw

ik kite meestal op horst en zoveel als mogelijk Smiley
Steven

Antwoord #10 September 18, 2005, 20:29:40
edit2Rapporteer  
hahaha, piet hein!

daar wordt je wanhopig van he:P
ik leef met je mee, gelukkig ben ik nog 4 week elke woe. en danderdag vrij.

suc6 der mee!
Erik

Geen avatar

Antwoord #11 September 18, 2005, 20:34:40
edit2Rapporteer  
 (geschokt_kitesmiley) Wat een geluksvogels met al die vrije dagen.
En ik maar uurtjes opnemen als het gunstig lijkt  (sealedlips_kitesmiley)
piede

Antwoord #12 September 18, 2005, 22:02:27
edit2Rapporteer  
Steven, je bent een eikel...

Ik wil terug naar het mbo... Deze jongen zit morgenvroeg om 12 uur weer op het windesheim met zn projectgroepje bezig... BAH

Steven, zorg dat je komende vrijdagmiddag vrij hebt en dat we je ouders auto kunnen lenen, het gaat waaien! Kom ik zo snel mogelijk na grunn!

gr piede
Psychotic

Antwoord #13 September 19, 2005, 11:14:44
edit2Rapporteer  
ach, deze mazzelaar heeft elke maandag en vrijdag vrij en zit ook gewooon op windesheim in gebouw T  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.