grover
|
heb je een aantal keer zien lopen en ouwhoeren. je stond midden in het leven dat was te zien. moge de wind je meenemen naar mooie witte stranden en een strakke wind. zodat je je kite nog mag uit laten en je voelen als een kind.
veel sterkte aan de nabestaanden
joost
|
|
|
- WJ - @ otherpc
Gast
|
ik heb er verder geen woorden voor.....ben diep geschokt, zoveel pech, zo jong... niet eerlijk.
Aan alle nabestaanden, vrienden & famillie, veel sterkte in deze moeilijk tijd.
|
|
|
Naish........what else???
|
Een harde impact op het water, de angst van iedere kiter! Door een stuurfout of een foutje bij een riskante trick hard op het water komen, dat gebeurd ons regelmatig maar soms gaat het fout! Op de Slufter worden er hoge sprongen gemaakt op zeer ondiep water, liefst nog met kiteloop! Best leuk maar wel heel link! Laten we ff normaal doen!!! Sorry moest ik ff kwijt!!
|
|
|
Roel W
|
Zo een vriendelijke en behulpzame jongen.Ik kende hem niet heel goed,maar heb er in de tijd nog kites van gekocht.Doet wel raar om dit te lezen,ben er effe niet goed van!Toen ik er kites van kocht was het ongeluk met Ronald net gebeurd,we hebben het er toen nog over gehad.En nu dit zeer triest voorval..
Veel sterkte aan familie en vrienden!!
|
|
|
marco7335
Gast
|
Lieve Jorrit,
Hebben je net weer met de vriendenclub herdacht. We beseffen het niet, het is als of je even weg bent en over een tijdje weer een biertje met ons komt drinken. Jij was mijn maatje, en dat weet je!! Dat zul je ook altijd blijven... Ik zal je ouders en Tessa in deze tijden zeker steunen!! Ik ben er voor je...
Rust zacht, ook al is het veelste vroeg...
Marco Otten
|
|
|
Jurrien
|
(cry_kitesmiley).......(in geen woorden te bescrijven) gecondoleerd
|
|
|
|
wouterb
|
Damn, Ik dacht 'm niet te kennen....(niet dat dat uitmaakt, blijft k*t) Volgens mij heeft hij mij op de demodag in Callantsoog een F-one aangepraat Sterkte aan alle betrokkenen...
|
|
|
Engel
|
Wat een vreselijk bericht. Ik lees het net op m'n werk en ben diep geschokt. Er is een condoleance register waarin je je steun aan de nabestaanden kunt geven.
|
|
|
Buur
|
via home van kitehigh... en via bovenstaande link, de foto klikken waar hij zit...
|
|
|
Spinnerfreak
|
Echt ontzettend klote dat dit had moeten gebeuren, iedereen gecondoleerd.
Als ik nu die foto's bekijk, denk ik ook dat ik hem herken van die dag in Callantsoog...
Ik had met hem gesproken en hij liet mij geloof ik die Impact en Demon testen. Zeker een goede gast... Ik voel me nu echt raar...
|
|
|
Tom
|
Hij was inderdaad aanwezig op Callandsoog .. ik met de rest van het kitestyle team hebben toen nog een gaaf avondje gehad met de F one crew.. Ik ga hem missen .. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
litewave
|
Het maakt in de de kitewereld niet uit of je iemand kent of niet, het doet ons allen wat. Te triest dit.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Bob,
Je woorden zijn me uit het hart gegrepen... Zondag sprongen ze over elkaars kite heen. Eentje maakte er een sport van om vlak voor me zowat over me heen te springen. En een kite zowat tegen me aan zetten. Daar word ik niet vrolijker van, het zijn ervaren kiters die hun grenzen verkennen maar eenmaal de grens gepasseerd is er geen weg terug...
Laten we stilstaan bij de risico's en met elkaar trachten verder leed zoveel mogelijk te voorkomen...
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik dacht hem ook alleen te kennen van de forums. Maar met mijn suffe kop schiet mij ineens te binnen dat ik een Sk8 van hem gekocht heb.
Inderdaad, wat meteen opviel is hoe hartelijk hij was. Shit hij...........................
Ik heb zondag en maandag heerlijk kunnen kiten. Ik draag deze dagen bij deze op aan JORRIT.
Beterschap aan de nabestaanden
|
|
|
zagy
|
fuck, ik zie nu het filmpje op hanglos en herken hem ook. Hij vaarde toch ook wel eens op horst? Altijd in voor een praatje.
|
|
|
Fuelled Mark
|
Ik wens de familie veel sterkte toe.
Mark
|
|
|
storm
|
Diep geschokt!!!!
|
|
|
xray
|
Altijd vrolijk,altijd in voor een praatje,overal te vinden, goede gast die er nu niet meer is! Sterkte familie en vrienden, rust zacht!
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Kende hem niet maar idd wel eens op horst gezien...
Diep triest dit...
Veel sterkte aan iedereen die `m gekend heeft!
|
|
|
Fox1234
Gast
|
Heel triest... Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik heb maandag avond echt liggen janken ...werd me gewoon te veel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Verschrikkelijk ....,Ik leerde hem kennen toen hij in 2001 begon met kiten zijn vader bracht hem vaak naar een kitepot bij Hierde op het veluwemeer bij Harderwijk ,Hij was zeer gedreven om het snel te leren ,En een jaar later kwam ik hem weer tegen op Horst en toen sprong hij al de sterren van de hemel .hij had veel talent en was een ervaren kiter ,een groot verlies ...familie en vrienden veel sterkte toegewenst....
|
|
|
-jeroen
|
Kende Jorrit niet maar ben zeker onder de indruk. Een verlies voor kitesurfend nederland maar nog meer voor zijn familie, vrienden en vriendin.
Ik denk ook dat in dit soort posts het moraalriddergehalte over veiligheid en het "kijk-eens-wat-ze-doen-op-zus-en-zo-met-windkracht-die-en-dat" niet op zijn plaats is.
Een kitesurf-maat is niet meer....... daar kun je niets aan doen.....ik wordt er treurig van.....
Heel veel sterkte aan iedereen die hem kende of hem lief had!
|
|
|