** WIE-O-WIE HEEFT INTERESSE IN EEN KITE SPOT IN GEMEENTE HUIZEN **

(HJ) MINI-ME

Februari 25, 2007, 11:36:36
edit2Rapporteer  
Hallo ik wil even inventariseren wie er interesse heeft in een kitespot in de gemeente Huizen..
Ik woon zelf niet in de gemeente maar wil mij best inzetten voor een kitespot. Natuurlijk wil ik dan wel het gevoel hebben dat er mensen zijn die er interesse in hebben zodat ik mijn vrijetijd nuttig besteed  ThumpsUp
Ik ben GEEN regio vertegenwoordiger van de NKV en ben zelfs niet eens lid.. Ik heb wel een beetje de bericht geschiedenis bekeken op dit forum omtrent deze spot en moet toch opmerken dat er weinig info komt vanuit de personen die zich er op dit moment mee bezig zouden houden of mee bezig hebben gehouden...Om te voorkomen dat ik opnieuw het wiel ga uitvinden kunnen de personen zich bij mij melden...

Ik ben dus op zoek naar geïnteresseerde in voornoemde spot, die het water en de omgeving goed kennen en dus info kunnen geven over de beste omstandigheden en de beste locatie om een vergunning aan te vragen  ThumpsUp Ik zou met deze mensen, wanneer de wind gunstig is, de omstandigheden willen testen en  dus op die locaties willen gaan kiten om te kijken wat de mogelijk en onmogelijkheden van die spot zijn.....

Ik heb in deze paar dagen niet stil gezeten en heb wat gespreken gehad met:
*Vaarteam Politie Gooi & Vechtstreek
*Wijkagent
*Vogelwerkgroep (de groene mannen)

Daar is het volgende uit voort gekomen:

Ik heb met de wijkagent afgesproken dat er een select groepje gaat testen om te kijken wat de meest geschikte locatie zou kunnen zijn. Van het vaarteam heb ik begrepen dat, zoals wij al wisten het overal verboden is tenzij de gemeente enz. enz, Het vaarteam heeft geen actief beleid mbt het schrijven van bekeuringen en zal de kiters in eerste niet gaan bekeuren.. Wel is er een actief bekeuringsbeleid tov Muiderberg omdat daar de spot is toegewezen en als de kiters daar buiten komen krijgen ze (terecht) een bon. Ook de groene mannen staan niet negatief tegen over een aangewezen kite spot.....
Ik heb natuurlijk een beetje voorverkenning gedaan en ben van mening dat de enige spot die voor ons in aanmerking zou kunnen komen de spot van de surfclub is.... Ik zal een deze dagen even contact opnemen met de voorzitter van de surfclub om te vragen of er een samenwerking mogelijk is..
Als ik al mijn bevindingen en reacties omtrent de spot binnen heb dan neem ik weer even contact op met de wijkagent zodat wij dit gezamenlijk kunnen aankaarten bij de gemeente.....

Dus voor alle duidelijkheid het is nog steeds verboden om in de gemeente HUIZEN te kiten en in theorie kun je een bekeuring krijgen maar ik ga kijken wat ik kan doen of kan betekenen.
Ik hoop niet dat ik mensen voor de voeten loop of voor de schenen schop omdat zij al met onderhandelingen bezig zijn maar ik zou niet weten wie dat zouden moeten zijn  Huh
Misschien dan ff een berichtje en kunnen wij de armen in elkaar slaan...

Brand maar los gasten  ListenToMe

Sjemmel

Antwoord #1 Februari 25, 2007, 16:40:46
edit2Rapporteer  
Elke extra spot lijkt mij mooi meegenomen!!  ThumpsUp
Kevin

Antwoord #2 Februari 25, 2007, 16:48:46
edit2Rapporteer  
Ja idd elke nieuwe spot is top Grin
Idefixe

Antwoord #3 Februari 25, 2007, 16:50:41
edit2Rapporteer  
count me in!
wouterb

Antwoord #4 Februari 25, 2007, 17:23:24
edit2Rapporteer  
Alle lof voor je initiatief, Ik begrijp ook waarom je het doet.
Maar zou je het NKV er niet in iederr geval bij betrekken. Als de plaatselijk RV het (blijkbaar) laat afweten, kan je toch een contact leggen met iemand anders? Niet om he tover te laten nemen maar om back up veilig te stellen als het spel hoger gespeeld moet gaan worden.

Verder mag je mij ook op de lijst zetten, (zijn toch de aantallen die tellen.)
Molliebollie

Antwoord #5 Februari 25, 2007, 18:44:01
edit2Rapporteer  
Ik zal er waarschijnlijk nooit varen als het legaal zou worden, maar voor alle andere kiters die er wel baat bij hebben: count me in.
michiel v geel

Antwoord #6 Februari 25, 2007, 19:37:05
edit2Rapporteer  
ik kom wel eens in huizen dus count me in to
johan

Antwoord #7 Februari 25, 2007, 21:15:46
edit2Rapporteer  
zoals ik al aangaf in http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22469.msg240186#msg240186 , ben ik blij dat je dit zo serieus oppakt en probeert antwoorden te vinden op vragen die we allemaal hebben. Zet mij maar op de lijst.
Gwensio

Antwoord #8 Februari 25, 2007, 21:26:01
edit2Rapporteer  
zet mij ook maar op het lijstje;) maar zou je mss ff met google earth percies kunnen aangeve wat percies bedoeld?
matthijs1359
Gast
Antwoord #9 Februari 25, 2007, 22:12:03
edit2Rapporteer  
een vlagerige rot plek waar alleen maar ongelukken kunnen komen.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #10 Februari 25, 2007, 22:15:50
edit2Rapporteer  
Leuk dat je ff inlogd en mee wilt denken...... TOP  ThumpsUp
Joosdo

Antwoord #11 Februari 26, 2007, 02:41:29
edit2Rapporteer  
Woon dichtbij, zou top zijn. Mij op het lijstje svp.

mzzl Joost
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #12 Februari 26, 2007, 03:40:07
edit2Rapporteer  
Leuk dat je ff inlogd en mee wilt denken...... TOP ThumpsUp
tja das altijd fijn!!!!
nou ik wil het best 'n x proberen(tegen beter weten in dan!)
hopelijk dan al met m'n nieuwe raafjes!
Mich

Antwoord #13 Februari 27, 2007, 01:04:25
edit2Rapporteer  
Altijd goed  ThumpsUp
mightymike

Antwoord #14 Februari 27, 2007, 01:26:58
edit2Rapporteer  
de spot is minder dan muiden maar wel dichterbij voor mij.
bovendien woont een goede vriend van me in muiden dus is het wel gezelig als ik een goed excuus heb om af en toe eens langs te gaan.
heelaas als ik geld zou krijgen voor iedere dag dat ze bezig waren het legaal te krijgen zou ik me nooit meer druk hoeven te maken om de prijs op welke kite uitrusting dan ook, maar goed niet geschoten is altijd mis.

(bazuin_kitesmiley)ZET ME MAAR OP DE LIJST

Marky

Antwoord #15 Februari 27, 2007, 04:03:22
edit2Rapporteer  
Yoo, Count me in, elke spot dichterbij is welkom, + voor de spreiding is et sowieso goed!!!
Succes!! YeSS
Stanley

Antwoord #16 Februari 27, 2007, 04:46:07
edit2Rapporteer  
Een extra spot in de buurt is altijd welkom zet me maar op de lijst
roelvdgun

Antwoord #17 Februari 27, 2007, 19:56:57
edit2Rapporteer  
waar ligt huizen eigenlijk? (ben niet de slimste in topo) hoever van utrecht? als t dichtbij is wil ik m dr ook wel bij!
Gwensio

Antwoord #18 Februari 27, 2007, 20:22:14
edit2Rapporteer  
heb ff een screen voor je gemaakt ut lijkt met niet zoo heel ver van utrecht

globe

Antwoord #19 Februari 28, 2007, 00:20:38
edit2Rapporteer  
Huizen is een klotespot, dat terzijde. Maar wel lekker dichtbij omna het werk nog even te knallen. Ga niets op eigen houtje doen en betrek zeker de NKV erin! Vergeet ook RWs niet en het BPR.  Trust me, je gaat je veel op je nek halen!
Roni-Size

Antwoord #20 Maart 01, 2007, 02:50:49
edit2Rapporteer  
Ik ben ervoor !!!

Woon in huizen.
Je kan er niet vaak varen O t/m NO is de beste richting.

Rest is vlagerig omdat hij dan over Almere komt of ronduit slecht door omliggende hoge flats en Hotel.

Maar heel erg goed initiatief  ThumpsUp
_spikey
Gast
Antwoord #21 Maart 01, 2007, 15:38:17
edit2Rapporteer  
Ah, Deze had ik gemist

voor degene die echt op huizen willen kiten, meldt je aub bij mij.

Sandor@kitesurfvereniging.nl

Thx gasten !

Roni-Size

Antwoord #22 Maart 03, 2007, 19:48:11
edit2Rapporteer  
Ah, Deze had ik gemist

voor degene die echt op huizen willen kiten, meldt je aub bij mij.

Sandor@kitesurfvereniging.nl

Thx gasten !

done !
Jelle

Antwoord #23 Maart 04, 2007, 07:25:16
edit2Rapporteer  
Ik woon in Groenekan, en een goeie spot voor O en NO is altijd welkom.

Dank voor de inzet.

Jelle
Emiel

Antwoord #24 Maart 05, 2007, 20:40:26
edit2Rapporteer  
ik woon in hilversum en ik wil zeker nog op huizen varen. mijn vader is voorzitter van de vogelwerkgroep dus de groene mannen zijn met ons, daar zorg ik wel voor hehe..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.