Lex
|
ja
|
|
|
|
Jolien.
|
Goh.. jullie zijnook lekker spraakzaam:P .. lekker gehad vandaag Lexie?!
|
|
|
Lex
|
nee wind kakte in zoals voorspeld...zal morgen ook niet veel worden vrees ik.....
|
|
|
milamber
|
Gisterochtend Oostvoorne was wel lekker... Hopelijk vanmiddag ook nog even vlammen!
|
|
|
Jolien.
|
ik ben net terug. t was niet veel! Veel kites in de lucht, maar weinigmensen di echt vaarde. Ik was erom half 12 en denk dat ik om 1 uur weer in de auto terug zat.. t was helemaal ruk
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
in de vlagen was het goed te doen, toch 1 of 2 best gepowerede loops gedaan, maar inderdaad als er geen vlaag was was het niks!
|
|
|
Lex
|
toch vanaf 12 uur lekker gevaren tot 16.00.
|
|
|
milamber
|
heb van 1 tot een uurtje of 4 toch best aardig gevaren. Gisteren was het alleen wel veel beter
|
|
|
Lex
|
was jij met die zwarte f-one tribal2 ?
|
|
|
Jolien.
|
Als hy het is, benik tegelijk met hem t water op gegaan & tegelijk er weer af.. (ik tussendoor nog paar keer om lijnen te verstellen)
|
|
|
Lex
|
jij zat om 1 uur weer in de auto...hij bleef tot 4.....
|
|
|
Jolien.
|
jij zat om 1 uur weer in de auto...hij bleef tot 4.....
Ja maar denk dat hy tussendoor ff terug ging.. Lex nou moet je niet doen alsof ik gek ben:P Ik vertel toch echt de waarheid
|
|
|
Lex
|
hahahaha ik vertel toch ook de waarheid?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Iemand al naar donderdag aan het uitkijken?? Ziet er vooralsnog ok uit! En ik ben de hele dag vrij!
Lauw: Kan ik misschien met jou meerijden als je gaat?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hey poor, ik sms je woensdag wel. Weet namelijk nu nog niet of ik de auto mag lenen:)
|
|
|
*Maximus*
|
gaat er iemand nog vanaf (in de buurt van) capelle aan den ijssel naar playa? (die mij kan ophalen of ergens afspreken )
|
|
|
Traxas
|
Is dit een topic voor mensen die uit rotterdam komen? Of die er geboren zijn? Of mensen die uit de buurt van rotterdam komen?
|
|
|
*Maximus*
|
hahaha het zal handig zijn als mensen hier komen die in of in de buurt van rotterdam wonen om zo af te kunnen spreken
|
|
|
|
*Maximus*
|
gaat er iemand nog vanaf (in de buurt van) capelle aan den ijssel naar playa? (die mij kan ophalen of ergens afspreken ) iemand (A)??
|
|
|
martijn
|
blijkbaar niet xam, ik heb ook geen vervoer:S
|
|
|
*Maximus*
|
ja echt bale, waar woon jij?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als de wint ok blijft ben ik ook nog wel te porren voor een avondsessie!
Anders morgen! Hele dag vrij!!
Heb alleen nog vervoer uit Rdam nodig...
|
|
|