|
Ocean-Limbo
|
Zien er errug mooi uit ......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb net de 9m2 Krush binnen en heb zaterdag ff onder de 9m2 van Hendrik mogen hangen. Is heel anders maar wel lekkuuuur :-) Hoop snel weer het water op te kunnen.
|
|
|
KappuhH
|
Inmiddels een mooi onderscheid. Voor de mensen die echt keihard willen knallen, uitgehaakte dingen enz de Krush. En voor de mensen die net iets rustiger aan willen doen en lekker willen freeriden en oldschoolen de Notus 3...
Centerpush release komt er ook bijna aan....
|
|
|
Morres
|
loop was eng met de krush, waaide ook knetter hard(gewicht+grootte van kite..) Wel moeilijk om alles er uit te halen, maar je wordt wel beloond. Kwaliteit doe ik bij nieuwe merken geen uitspraak over, moet zich maar bewijzen:)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier een foto van afgelopen zaterdag @ Ijmuiden. Ben ik onder de 9m2 Krush van Hendrik. Thx to Rein....
|
|
|
|
Zeeko52
|
Afgezien van de mooie plaatjes ben ik benieuwd naar de verbeteringen ten opzichte van die van 2010.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Uitgebreid testverslag van de Krush 9m2 en 7m2 staat hier al van Kappuhh en mij.
Ben benieuwd naar de nieuwe Notus. Echter ik heb het gevoel dat door de komst van de Krush de Notus mogelijk "tammer" is geworden. De Krush is gewoon een volbloed C-kite met goede depower.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Inmiddels een mooi onderscheid. Voor de mensen die echt keihard willen knallen, uitgehaakte dingen enz de Krush. En voor de mensen die net iets rustiger aan willen doen en lekker willen freeriden en oldschoolen de Notus 3...
Notus = ook geschikt voor golfrijden ingehaakt
|
|
|
KappuhH
|
Notus = ook geschikt voor golfrijden ingehaakt Klopt. Golfrijden: - ingehaakt: Notus - uitgehaakt: Krush Weet je al welke je gaat kiezen?
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@H2H.... Dat ben ik op de foto..mooie handen he Dat was met mijn 12m2 Notus en stond maar 8-10 knp. Met ERA, ben je zelfs in die wind, helemaal selfsupport. Heb afgelopen donderdag ook nog ff wat snowkite actie geschoten van Hendrik met de nieuwe 9m2 Krush. Hij was alleen het verlengstuk van de ERA vergeten maar ik ben de beroedste niet Linkje: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39238.msg541786#new
|
|
|
|
Morres
|
wat is daar nou era aan? doet mn 2009 jekyll ook. niet lullig bedoeld overigens..
|
|
|
KappuhH
|
Morres, in 6 knopen krijg jij je Jekyll niet in een paar seconden geherstart. Met Gebruik ERA overigens alleen in de sneeuw met weinig wind. Op het water herstarten de kites ook makkelijk zonder en dan vind ik een extra lijn alleen maar irritant.
@Michiel: Doe er dan ook nog een 12m Krush bij voor de minder-wind-uithaak-sessies! Daar is het een topkite voor, haakt er makkelijk uit en geeft veel vertrouwen.
@H2H: wordt het voor jou Krush of Notus?
|
|
|
Morres
|
oooh,zo
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@KappuhH ik denk dat de Notus meer mijn ding is, lekker Old-Schoolen en wave-riden, heb liever een kite met veel hangtime. Uithaken doe ik alleen als mijn schouder en bicep het toelaten.
Ik gebruik het ERA systeem ook op het water, vooral met de 7m en dikke bakken die er kunnen staan op zee, dan wil je je kite zo snel mogelijk de lucht weer in hebben na een crash voordat er een grote golf overheen klettert...
@Morres dat filmpje van jouw kite die zo snel herstart op sneeuw of ijs wil ik wel even zien dan, geloof er namelijk helemaal niets van.
|
|
|
Morres
|
misschien moet je de 2 reacties boven je even goed lezen...
|
|
|
|
Morres
|
mees-ter-lijk filmpje.echt! eindelijk eens wat origineels!!
|
|
|