JT
Gast
|
hehe, geinig setje Ik zit ook ongeveer in het zelfde pact... weinig verdienen en veel willen, sparen sparen sparen dus......
|
|
|
Frits
|
En gefeliciteerd!:D
Ik zit in zelfde shit zeg maar... die dingen zijn verrekte duur!!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Gefeliciteerd met je nieuwe kite!
Ik zit ook in dezelfde 'fase'. Ik wil ook van alles, ben 13 en heb geen baantje (heb 4 maanden folders gedaan, maar dat schoot niet op) dus moet alles van m'n zakgeld doen (m'n moeder wil soms ook nog wel wat sponsoren)
Ben nou aan het sparen voor een Peter Lynn Venom 10, dan kan ik bij harde en wat minder wind varen! (Heb ook een PL phantom 15)
Maar alles is zo duur...
|
|
|
Randy
|
Kijk hier verdien je nou mijn respect mee... gewoon hard werken voor je kites..
|
|
|
Tom
|
Wie moet dan niet randy ... ben dan wel 18 maar heb ook keihard moeten zwoegen voor me stuff ...
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...soms heeft het wat ouder zijn ook voordelen... Snap overigens niet dat je dan niet voor een 2e handse Rhino 4 gaat of zo iets. Op www.ebay.de gaan kites van 2003 en 2004 soms voor hele lage prijzen weg. Heb voor mijn Amp+ 16,5 model 2004 nagelnieuw slechts 401 euro betaald... @#$
|
|
|
D1is
|
dat verhaal ken ik!!! twee kranten wijkjes en dan maar sparen!!!! heb nu wel een set van 3 rhino's uit 2004 kunnen kopen en een x-treme board, maja, we hebben allemaal niet de goedkoopste sport gekozen en moeten allemaal ook mee kunnen leven!
als je op het water staat dan vergeet je toch meteen hoeveel je ervoor hebt moeten werken!!!!
greetz denis
|
|
|
Freija
Gast
|
Beetje studiefinanciering, pasta rode saus eten, vegitarisch worden en niet elke avond lam in de kroeg hangen daar kun je ook wel kites mee kopen ! hahaah
|
|
|
grover
|
haha ja klinkt leuk maar er moet ook gedronken worden 8)
na een beetje sparen vaar ik nu met een set f one's mach 1 oke oke het zijn niet de nieuwste kites maar ze varen wel lekker. en een naish thorn 135. en dat is allemaal van mij ;D haha na een poosje hard werken en veel %proost%
ze moeten een fonds oprichten voor de arme kiters onder ons @#$
laterss
|
|
|
WIMPIII
|
Bouw je eigen board, bespaar 400 euro. Is leuk om te doen en je leert er ook nog wat van.
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik moet het ook van m'n zakgeld... al m'n kites heb ik 2e hands gekocht (nemesis 10 en 14, s-arc 630) nieuw vind ik echt te duur voor iets wat een jaar later nog maar heel weinig waard is.. :'(
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
O ooh een hoop talent op het water merk ik als ik jullie leeftijd zo lees, maar dit gaat helemaal goedkomen jongens. Zie het zo: Hoe langer je ervoor spaart (hoewel dit irritant is) maar heb je op een gegeven moment koste wat het kost je nieuwe aanwinst binnen. Hoe groter de kick.
TIP Over 2-de hands gesproken.......Nieuw is altijd leuk, maar nieuw kost meestal meer en kan tegenvallen. Dit kan ook met 2-de hands maar in mindere mate en financiele gevolgen.
Voordeel van nieuw is dat je er garantie op hebt (nadeel) dit is in beperkte mate.
En ook natuurlijk op 2-de hands kites kun je garantie krijgen.
Wat wijs is, maar wie ben ik....om gewoon lekker als je aan een wat mager budget bent gebonden gewoon lekker 2de hands te gaan. Dit via bijv. een shop die hier bekend mee is denk dan aan zaakjes zoals het Eurofun etc. etc.
2 de hands wil kortom zeker niet zeggen dat het altijd minder is als nieuw!!!! Integendeel zelfs maak je een behoorlijke Crash met je 2 de hands gear is het minder een rotgevoel dan je dit overkomt met je 2-de hands gear.
En idd is het nadeel van nieuw is wat larssmits schrijft.
|
|
|
Marc de Munnik
|
Pff.. Ik heb altijd ook hard moeten werken voor mijn kite`s echt niet fijn. Waar haal je al het geld vandaan. Nu gelukkig niet meer.. Wel top hoor. Maar voor m`n materiaal pakken enz moet ik toch nog hard werken!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mijn excuses: dit hoort het laatste gedeelte te zijn:
2 de hands wil kortom zeker niet zeggen dat het altijd minder is als nieuw!!!! Integendeel zelfs maak je een behoorlijke Crash met je 2 de hands gear is het minder een rotgevoel dan dat je dit overkomt met je NIEUWE gear.
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Is een 16 niet wat te groot, als je nog maar 15 bent ? Of heb je hem soms op de groei gekocht, hehe
|
|
|
northkiter
Gast
|
ja ik zat eerst ook te twijfelen of een 16 niet te grooot was maar ik heb al 3 keer met windkracht 5 er mee gevaren en leker hoog gesprongen dus.
(ik weeg nu 70 ongeveer dus)
gr. northkiter
|
|
|
JT
Gast
|
2 de hands wil kortom zeker niet zeggen dat het altijd minder is als nieuw!!!! Integendeel zelfs maak je een behoorlijke Crash met je 2 de hands gear is het minder een rotgevoel dan dat je dit overkomt met je NIEUWE gear.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn 2 kites (voodoo 14 en spirit 10) zijn heilig en ondanks dat ze 2e hands zijn kunnen ze nog jaren mee.... Ook al zouden ze nieuw zijn had ik er precies het zelfde gevoel over gehad. Als er met een van beiden wat gebeurd ben ik echt pissed off. Evenzo met mijn boards en andere gear. Ik ben er gewoon zuinig op want ik heb er enorm hard voor moeten werken.....
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Haha, JT(op MSN): 'Op mijn kites ben ik heel zuinig, maar mijn boardjes rag ik af' Ik ben ook heel zuinig op m'n spulletjes. Tja.. Ik ben pas 13, en dan verdien je niet zo veel (gelukkig wil mijn moeder soms wat sponseren )
|
|
|
JT
Gast
|
Dat is alleen het geval met mountainboards (die dingen roesten zoiezo weg waar je bijstaat ) en het is hier een kitesurfforum niet? ;D
|
|
|