R.
Gast
|
In de volle zomer doe ik altijd alleen me zwembroek aan. Ook zie ik nu al aardag wat mensen op het water met een shorty aan. Het kan dus wel.
|
|
|
youri
Gast
|
eey tip! koop een short arm en sla je pijpen van je bene om tot net over je knieen. nu is er dan net een stukje onde knieen.
en als het kouder wordt doe je je pijpen weer normaal.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
eey tip! koop een short arm en sla je pijpen van je bene om tot net over je knieen. nu is er dan net een stukje onde knieen.
en als het kouder wordt doe je je pijpen weer normaal.
Bedankt voor de tip, maar als het water kouder is/word doe ik gewoon m'n winterpak aan. Is een short arm ook altijd 3/2 mm dik? Mij lijkt zo'n shorty van mystic wel mooi. (ziet er in ieder geval wel mooi uit) Heeft iemand daar ervaring mee? Of raden jullie iets anders aan?
|
|
|
|
denk dat het voor een shorty weinig uit maakt. bij sportsworld heb je shortys van prolimit rond de 50 euro
|
|
|
youri
Gast
|
eey heb zelf de mystic die is 4/3 en super comfortable en warm en heel fijn pak. merk niet dat je wat aan hebt.
|
|
|
janjo
Gast
|
Jo darkwing
Met een winterpak en een shorty kan je het hele jaar goed varen en is het dan toch een keertje heel erg warm dan ga je gewoon in je short varen. Met alleen een winterpak trek je het echt niet.
Mazzel Jan.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Okee, en ik heb net gehoord van mijn moeder dat mijn oma wel een shorty voor mij wilde betalen, gaat dus helemaal goed komen, hehe
|
|
|
Jappy
|
Ik vaar het hele jaar met een Quicksilver shortarm 4/3. In de winter gewoon een goed titanium vest erbij en in de zomer zonder, gaat perfect en heb het nog nooit koud gehad.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ik heb drie pakken: winterpak, shortarm en shorty, maar in die shorty vaar ik in Nederland bijna nooit, in de zomer vaak op vakantie en weinig wind in NL, maar ben wel een koukleum...Zag ze vorig weekend al in shorty varen, brrrrr!
|
|
|
G.J
|
Okee, en ik heb net gehoord van mijn moeder dat mijn oma wel een shorty voor mij wilde betalen, gaat dus helemaal goed komen, hehe Geef mij ook zo'n oma
|
|
|
Tom
|
je kan makkelijk in shorty varen doe ik ook al ff zwembroek en lycra komt niet zovaak voor hier .. jammergenoeg
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik denk dat ik die Mystic shorty dan maar gewoon ga kopen. Hebben ze vast wel bij telstar. (Hoop dat hij goed past)
Thanks voor de tips!!
|
|
|
Jurrien
|
shorty is echt lkkr kheb ook 1 gekocht laast en met het weer van vandaag heb je liever een shorty aan .^ ;D
|
|
|
Silversurfer1
|
kep nog een oneill shorty voor je te koop. maatje m voor 30 eutjes is ie voor jou. woon in heemskerk
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Sorry, geen interesse, ik koop een nieuwe!!!
|
|
|
Tom
|
Ik heb een maui magic echt een top dingentje wel lekker 3/2 mm
|
|
|
grover
|
haha ik moet ook zo'n oma hebben!!! en aan mijn vader hoef ik het niet te vragen die zegt dan toch alleen maar dat ik er maar eens voor moet gaan werken :S ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh die mensen snappen er echt niks van
mzzls grover
|
|
|
Spinnerfreak
|
Met dit weer kun je makkelijk in je zwembroek varen joh... De zon heeft de afgelopen dagen het water weer een stukkie warmer gemaakt. En als je de nieuwjaarsduik in een zwembroek kunt doen, dan kun je in de zomer ook in je zwembroek kiten..
|
|
|
Marc de Munnik
|
Ik ben ook al in m`n boardshot bezig geweest. Alleen op zee moet je daar best mee oppassen het gaat allemaal goed totdat je in het water licht en dan ben je snel onderkoeld hoor! Maar de laaste dagen ging het best!
|
|
|