milamber

|
Volgens mij is deze uitsluitend voor de kitescholen te koop, voor de gewone beginnende stervelingen heeft North de Toro op de markt gebracht
|
|
|
Ruben..

|
Voor zover ik weet kun je die ook nergens kopen.. Toro is inderdaad een mooie beginnerskite Suc6
|
|
|
jessevdam
Geen avatar
|
Ik zou geen toro kopen, koop dan gelijk een vegas 2006 dan heb je er later ook nog plezier van als je wilt springen. Springen met de toro zuigt namelijk gewoon keihard.
|
|
|
wasbeer

|
asje uit de toro gegroeid bent ga gwn voor de rhino maar haal toch maar eerst die toro denkik
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Toro is zeker wel relaxte kite!! Was ook heel goed getest in duitse mag vorig jaar en vertelde ze dat ie ook goed was voor gevorderden die wat minder geld te besteden hadden, maar toch een relaxte kite wilde! En voor wakestyle vind k m zelf wel lkkr, want hij is lkkr stabiel en heeft zat power
|
|
|
wasbeer

|
zo heb ik het toch ook altijd gehoord
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Ja valt me op dat veel mensen altijd gelijk voor een intermediate of gevorderde kite willen gaan en dit andere ook constant aanraden, terwijl er nog ZAT te halen valt voor de meeste gevorderede uit kites als een North Toro of een Naish Boxer. Als ik op het water ga met me Toro wordt ik ook altijd maar een beetje raar aangeken en staan ze helemaal raar te kijken als ze zien dat je geen beginner meer bent maar gewoon lkkr aan het varen bent.
|
|
|