TBK
|
Gaan we nog kiten vandaag of gaat iederen toch naar kLappendag Geen wind ,ik ga maar ff een biertje halen !
|
|
|
360
|
JEZUSSSSS als het niet waait... moet ik dan gewoon gaan werken of zo vandaag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Citaat van: Kiteschool aloha op Augustus 15, 2010, 20:52:24 En haring harrie (aka Lee T.) ging weer hoooogggg.
Citaat van: Tim@Kite op Augustus 15, 2010, 21:20:56Richard ging ook weer lekker hoog zeg !!
Huh, wat is dit voor een Haring-Harry-gedweep?? Hebben jullie soms wat met elkaar? Jaloers he ???? Ging inderdaad heerlijk gister Na 7 maanden werd het wel weer eens toid aka Lee T.) Wie is aka Lee T.) . Een chinese (top) kiter, een chinees restaurant waar ze kibbeling serveren, chinese oerkreet net zoals jihaaaaaaaaaa, chinees afwasmiddel ??????????????? Wordt het nog wat vanmiddag ?????
|
|
|
martijnc
|
rare voorspelling morgen van windguru
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen hele dag regen als ik dat zo zie op buienradar, maarja blijven voorspellingen vandaag zou er ook dikke wind staan maar misschien komt dat pas vanavond.
|
|
|
Pimp
|
Wordt het nog wat vanmiddag ????? De windsnelheid 10m. op 16 augustus 2010, 15:20 uur is 2.1 m/s De windstoot op 16 augustus 2010, 15:20 uur is 2.8 m/s Voor jou wel.
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgenmiddag nog iemand @ Wijk?
|
|
|
@LaurenS
|
Als ik ga , ga ik vroeg. Uurtje of 10 tot 14.... Met veel west gaan ik naar schell
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als ik ga , ga ik vroeg. Uurtje of 10 tot 14.... Met veel west gaan ik naar schell
Als ik buienradar zo zie is het 1 grote paarse/blauwe vlek die over Schel gaat morgen en langs de kust ook zo te zien, ijmuiden wordt het voor mij als het daar niet te erg regent (anders me gekneusde teen maar wat rust geven ) Met West tot NW kan je op ijmuiden nog een beetje de zee op, @ wijk blijf je maar op de kant aan het niksten. Ok kan het ook zo zeggen, lijkt me gezellig als jullie er ook zijn
|
|
|
Marsie
|
Hoi Tim@kite
Ik sprak je in juli nog aan over je filmpjes,je zei nog dat je er een zou maken over fuerte ventura ?
Nou ja die dag ( vermoed ik)ben ik mijn north bar en lijnen kwijtgeraakt op S'hout ,heb jij toevallig iemand gezien die mogelijk vroeg of iemand wat vergeten was ?
Of misschien iemand anders die iets te binnen schiet.
Het was op een zondag in juli dat er 100 zonneaanbidders op het veldje lagen en wij op het kleine grasveldje vlakbij het parkeerterrein moesten starten.
I Hope so !!!
Marcel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag weer begonnen met werk, en ja ja morgen weer vrij, het ambtenarenleven is zwaar Dus roept u maar waar we heen gaan, als het een beetje knap weer wordt.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet morgen werken, maar gooi de hele rotzooi in de achterbak. Kijk effies hoe het wordt qua wind en regen. Lekker na het werk nog even naar Schell als het niet te laat wordt.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen na 't werk naar zandvoort. Wel regen voorspeld maar we zien wel... Nat wordt je toch maar hoosbuien is ook niet al te fijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er goed onstuimig uit op het strand.Ik heb daar geen moeite mee maar wel als ik nog moet werken, mijn collega's hebben dan niet veel meer aan me als ik gesloopt ben door de golven. Ik wacht wel ff tot de wind aangaat op schell en mocht dat niet pazieren gaan ik toch naar Ijmuiden Die zee blijft lonken .Tien uur op een spot
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat wordt het Peter ?
ijmuiden ziet er beter uit he.
|
|
|
@LaurenS
|
Wat wordt het Peter ?
ijmuiden ziet er beter uit he.
Zekers,Ijmuiden heeft de beste papieren,ik beslis als ik ga rijden en dat is over 10 minuten. I let youknow
|
|
|
|
maurice08
Geen avatar
|
Ik ben zelf helemaal weg van Wijk aan zee, TOPSPOT. Dus vanavond ben ik daar zeker te vinden, rond een uur of 18.00 uur. Maar wat zijn de plus punten van IJmuiden? Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken daar, is ook nog eens dichter bij huis.
Kun je daar je auto gratis parkeren?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nee niet gratis , voordeel vind ik dat je met deze windrichting nog makkelijk de zee op kunt en niet de hele tijd in de branding moet niksten op wijk omdat het daar nu pal aanlandig is.
|
|
|
maurice08
Geen avatar
|
Dat is waar. Met deze wind zit je steeds in de branding te stuntelen. maar dat kan ook leuk zijn! Lekker op de golf mee kiten. Bij seaport is het zeker niet gratis parkeren maar de parkeerplaats IJmuiderslag is die ook betaald parkeren?
Dat is ook het nadeel van bloemendaal/zandvoort. heb je voor 4 uur de parkeermeter gevuld en gaat het kiten zo lekker sta je na 5 uur weer bij de auto hoppa bon. Das echt PLUS punt van Wijk. (mits je je auto binnen de vakken parkeert).
|
|
|
|
|