North 5th element 2007 Stopperline

burton152

Geen avatar

Juli 01, 2007, 15:46:45
edit2Rapporteer  
ik wil graag mijn bar beter afstellen maar ik kan niet echt precies vinden hoe ik deze het beste kan afstellen

heeft iemand toevallig de manual of een link naar?

thnx
bartvds

Antwoord #1 Juli 01, 2007, 16:05:54
edit2Rapporteer  
http://www.northkites.com/public/content/e140/e3501/e3525/e3526/Rhino_manual07_d_ger.pdf
burton152

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 01, 2007, 16:23:15
edit2Rapporteer  
het gaat wel over de stopperline die ik wil afstellen. ik wil eigenlijk ervoor zorgen dat me bar dichterbij komt maar ik ben bang dat daardoor de "power" veel directer word op de bar dan dat hij nu is
ANGER&

Antwoord #3 Juli 01, 2007, 22:23:36
edit2Rapporteer  
ik wil graag mijn bar beter afstellen maar ik kan niet echt precies vinden hoe ik deze het beste kan afstellen

heeft iemand toevallig de manual of een link naar?

thnx

Als je naar de North site gaat zie bij support geloof ik vanzelf een pdf bestandjes staan van de kite de bar en het iron hart instructiegidsen staan.

Good winds.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juli 02, 2007, 01:24:29
edit2Rapporteer  
het gaat wel over de stopperline die ik wil afstellen. ik wil eigenlijk ervoor zorgen dat me bar dichterbij komt maar ik ben bang dat daardoor de "power" veel directer word op de bar dan dat hij nu is

Je bedoelt je depowerlijn inkorten? Je wilt dat de depowerlijn korter wordt?

Er zit nl. ook een sliding stopper lijn op, maar die bedoel je vast niet. Idd. kun je beter even in de manual kijken. Daarin staat precies hoe het moet. Ik heb de mijne ook ingekort (groene instelling, zie manual) en ik vind dat persoonlijk veel lekkerder varen.

Enige waar je dan op moet letten is dat je je depowerstrap goed instelt, immers total depower heb je dan alleen als je de depowerstrap (clamcleat) helemaal hebt ingetrokken. Als het erg vlagerige wind is vaar ik hem standaard altijd iets meer ingetrokken dan nodig is voor mijn gevoel.

En ik vind dat je af en toe ff weer zo ouderwets (een beetje) overpowered ben helemaal niet erg  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.