witte
Geen avatar
|
Tjonge tjonge Wat vaart die 9 torch lekker. Bijna net zo fijn als de 7 en de 11m2, he Bas!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
ps. Denk je dat je alles gehad hebt, komt Jodi Bernal ook kiten op Oostvoorne haha Dan kijk maar uit tijdens het omkleden................. Tjonge tjonge Wat vaart die 9 torch lekker. Bijna net zo fijn als de 7 en de 11m2, he Bas!
Heej kerel, het word eens tijd dat je zelf een 9 mtr neemt...............
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi Limbo's & Limbabwanen,
ik ben weer terug van twee heerlijke weken in Zuid Frankrijk (le Grau du Roi). De kiteomstandigheden waren goed tot perfect. Normaal is het in deze tijd van het jaar meestal slapjes metb de wind maar ik had geluk want ers stond dagen achter elkaar een stevige bries. 8 van de 14 dagen kunnen kiten. 2x met de 7m, 2x met de 12 m en de rest met de 9m
Het strand (L'espiguette) is echt mega groot en in de omgeving zijn nog diverse andere spots. Die heb ik echter niet bezocht. Het voordeel van dit strand is dat je ook kunt varen bij N-W (tramontana). Veel zeespots in Z-Frankrijk zijn dan niet te gebruiken omdat de wind dan aflandig is. Rosas wel.
De resterende 5 weken wil ik natuurlijk veel kiten in Zeeland (V-polder/ Neeltje-J).
Ik zie jullie nog wel ....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
En dat vind je ZO belangrijk dat je dat s'nachts om kwart voor 1 moet posten..... Ik weet wel andere activiteiten die ik rond die tijd liever doe.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
En dat vind je ZO belangrijk dat je dat s'nachts om kwart voor 1 moet posten..... Ik weet wel andere activiteiten die ik rond die tijd liever doe.
zoals .........?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo ....... weer terug van een lekker weekendje Zeeland: strand, zand, zon en veeeeeeeeeeel woei zondag gezellig met Kiteman en Witte op Neeltje-J: het was best druk maandag op V-polder: met z'n tienen en een stevige maar wel vlagerige wind komend weekend ziet er weer goed uit
|
|
|
Nielsfranken
|
Vandaag op Oostvoorne geweest. Heerlijk weertje, zonnetje liet de hele dag zien! Alleen 's morgens regen, maar toen was ik toch nog aan het rijden. Stevig windje met aan het eind van de dag vlagen van 30knopen. Toen ben ik maar gestopt, heb alleen maar een 10m:P Mijn eerste sprongetjes zijn een feit! Wil echt vaker gaan kiten, maar heb er nooit zoveel tijd voor:(
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wil echt vaker gaan kiten, maar heb er nooit zoveel tijd voor:(
smoesjes
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
gaat morgen iemand richting zeeland?
|
|
|
Basjuh
|
zou graag meegaan............................... morgen eerst eens de fiets op wanneer de knie het houdt. Vocht is weg!!!!!!!!!! hopelijk in het weekend een rakje
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zou graag meegaan............................... morgen eerst eens de fiets op wanneer de knie het houdt. Vocht is weg!!!!!!!!!! hopelijk in het weekend een rakje
met overnachting (zaterdag op zondag?)
|
|
|
TimLimbo
|
Zo even een paar daagjes gaan kiten: Maandag in Blankebergen geweest Dinsdag op Vrouwenpolder Woensdag in Oostvoorne Donderdag in Oostvoorne Vandaag is lekkere rustdag
|
|
|
(R)Ikke
|
Gisteren op Workum gevaren. Was een mooie kitedag met mijn 11, wel gedepowerd, maarja dat krijg je als jej je 7 thuis laat. Leuke plek workum, heb wel begrepen dat het er met mooi weer bijna niet te doen is. Veel badgasten en veel kiters. Gisteren schat ik dat er, kiters en surfers (1jetski), ongeveer 40 man op het water stonden. Het is er op verschillende plekken behoorlijk ondiep trouwens. Er ligt ook een zandbank, dus spiegeltje glad water.
100 meter van het water ligt ook een camping. Ik sprak een sittardenaar, sittarder....iemand uit limburg die al 4 weken op de camping stond. Hij had behoorlijk wat vaar uren achter de rug met dagen van 6 - 7 BFT. Not bad
Maar hoe dan ook, er gaat niets boven kiten op zee. Ijselmeer is prima en zoet, maar ik ga toch voor de zee.
Laterz
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maar hoe dan ook, er gaat niets boven kiten op zee. Ijselmeer is prima en zoet, maar ik ga toch voor de zee.
Laterz
fijn te lezen dat je weer eens gekite hebt Mag je de volgende keer weer mee met ons naar de kust ....... btw., natuurlijk ontzettend es-tee-oo-em om je 7m thuis te laten ........
|
|
|
Basjuh
|
volgens mij geen wind...........................
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo even een paar daagjes gaan kiten: Maandag in Blankebergen geweest Dinsdag op Vrouwenpolder Woensdag in Oostvoorne Donderdag in Oostvoorne Vandaag is lekkere rustdag vet veel spierpijn ........
|
|
|
TimLimbo
|
ja man, aan de rechterkant van mijn nek....niet normaal meer....
|
|
|
(R)Ikke
|
Laterz
fijn te lezen dat je weer eens gekite hebt Mag je de volgende keer weer mee met ons naar de kust ....... btw., natuurlijk ontzettend es-tee-oo-em om je 7m thuis te laten ........ Ja zal de eerste keer niet zijn dat ik mijn 7 thuis laat en hem had kunnen gebruiken. Maar ik heb op deze manier wel workum kunnen bekijken vanuit vogelperspectief. @basjuhhhh, hoe is je knie. Wees blij dat het niet waait. Niets zo irri als wind en niet kunnen gaan.
|
|
|
(R)Ikke
|
Hallo Limbo's,
Wakker worden, zomerslaap is voorbij.
Wat is er aan de hand??
Leuke sport he kitesurfen.
Ben maar weer eens begonnen met vet verbranden op de mtb
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Limbo's,
Wakker worden, zomerslaap is voorbij.
Wat is er aan de hand??
Leuke sport he kitesurfen.
Ben maar weer eens begonnen met vet verbranden op de mtb
hi Rik, geniet nog van je laatste dagen ...... volgend weekend (zaterdag) heb je dan al iets ......kiten als het waait
|
|
|
Basjuh
|
ik ben erbij.............. de 12m is binnen. setje compleet............................... ......... alleen het huisje niet
|
|
|
(R)Ikke
|
Zaterdag......ik laat nog wel wat weten. Zo nog 1 dag werken bij oscar en dan ben ik ambtenaar.
Heb je 12 torch gekocht bas? Wat is er dan met je huisje?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag ......met Limboclan naar de kust .......?? ..........
|
|
|