ik ben ook al mijn bestbar kwijt en ook niemand meer geweest die hem had gevonden nou moeten ze alleen nog een kite hebben dan is het setje kompleet (grinnik_kitesmiley)
zit er niet een beetje teveel alcohol in die tompoucen van jou.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) of zijn jullie om een andere reden colectief vergeetachtig geworden... (tong_kitesmiley)
zit er niet een beetje teveel alcohol in die tompoucen van jou.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) of zijn jullie om een andere reden colectief vergeetachtig geworden... (tong_kitesmiley)
Ze zijn gewoon een beetje in de ,,War" oo Hans & Frank. Komt wel weer goed, hoop ik.
het is toch te gek dat niemand zich meld met die spullen wat voor een mentaliteit moet je hebben om een zak en een pomp lekker zelf te houden (hangloose_kitesmiley) dus kom op doe niet zo flauw en breng die spullen naar de rechtmatige eigenaar we moeten er allemaal hard voor werken
die moeten we dan maar eens opzoeken en zijn zakie eens opjutten effe met het blauwe bussie naar binnen rossen (angry_kitesmiley) met een bouwvakkertje of 10
hey markie alles goed jongen ben je al weer beter ? klote kan je varen heb je griep nou ja er komen nog genoeg dagen en weken om te rippen heb de tas wel gezien maar ja niet iedereen is als ons wat we vinden brengen we terug ( behalve dat kofferrtje met € ) heb wel alleen het koffertje terug gebracht was toch een duur ding