Peer, ben dit weekend in Friesland, kan evt. wel langs komen, om jouw Superpinda te bekijken, moet je maar even bellen 0653317221.
Tsja, de moddermannetjes blijven blijkbaar liever maar aanmodderen, niets gehoord. Ben natuurlijk ook wel oost-indisch doof voor dit soort signalen. Not. Heb ook nietzoveel tijd, moet al mijn freaks van al mijn persoonlijkheden nog uitleven, komen nog een paar reincarnaties tussendoor met een hergeboorte, dus als het feest begint, ben ik net nog in een andere agregatie-toestand, en misschien net uit mijn cocon. Tsja, en dan kun je natuurlijk rare dingen verwachten....geen psych binnen handberijk, maar wel teveel pillen, misschien zelfs een blauwe, dus als er dan niet het nodige binnen mijn losse handjesbereik is, ontmaag ik mijzelf, d.w., 1 van mijn andere persoonijkheden dan. 14 jaar nog: ben je pedo met jezelf, getver
Heb nog effe,zitte nadenke, en naar jullie geluisterd:
Jullie willen 3 dingen.
Kitechics: voor de sfeer
Bier: om op te drinken
En Wimt: voor de sex
Ik kan alles wel voor jullie regelen, maar dat is best kostbaar. Ik had dan hetvolgende bedacht. Ik combineer gewoon alles; ik begin gewoon te zuipen, en heb sex met de kitechicks, en dat kan ik hier aan de Maas in Maastricht wel regelen, zet het wel op de wevcam. Kunnen jullie dit 'teamlid' van dichtvij aan het werk zien. Proost jongens, ik ga knalle, kannie w8te.
Ohh ja, vergeet ik nog die 25 knopen van Chico: ik laat er een dikke scheet bij, zodat het bierschuim weg waait, zo goed?