sjef
|
El bandito, vakantie zegt ie!!! heb je wel wat gepresteerd?
jammer dat je niet nog effe hebt kunnen knallen maar komt wel goed zo te horen!
Gegroet and see ya!!!
|
|
|
der Torch
|
haha nee heb niks gepresteerd idd... maar succes is een keuze he!! even die gekke italianen de gek aansteken daar... jij dus wel duidelijk geript op mirns!! lekkerrrrrrrrr! Volgende keer wil ik die loops zien he!
|
|
|
gnijzink
|
nou het was wel erg vlagerig hoor..
Is goed voor je conditie Morgen twee weekjes naar kroatie. Kite gaat zekers mee.
|
|
|
Vinni
|
Lekker hoor! Kitese daar!
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Om 4 uur 14 tot 17 knopen op windguru. Zal het kunnen of wil ik gewoon te graag? Misschien ff een uurtje.???????? nog meer mensen???
|
|
|
TheMatti
|
Gewoon lopen knallen op wijk vandaag! Wind en heel veel zon........
|
|
|
sjef
|
Was het weekend bij callantsoog in de buurt met niet kitesurfende kameraden mee, dus kitespul thuis gelaten, gaat het waaien!!!!
Gelukkig dikke party gehad dus was toch te brak!!!!
Thematti het is u gegund!!!
|
|
|
darky001
|
zaterdag zie ik ietjes wind staan, niet veel maar er is hoop !!
|
|
|
der Torch
|
The Matti, kom je naar Biarritz? Zit daar nu.... nog geen seconde me kite gebruikt... hele kust toscaane en zuid frankrijk tot leucate aan toe afgereden... van hieruit misschien noord spanje toucheren...
|
|
|
sjef
|
is te hopen voor je dat het nog wat word maestro!!!
maandag nacht vliegt deze jongen Rhodos tegemoed!!!! vol goeie moed!!!!
|
|
|
der Torch
|
Sjef nozem, hopelijk goeie wind!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rip ze daar tussen de griekse havikneuzen!!
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
morgen nog mensen naar horst??? Hopelijk gaat het daar nog een beetje waaien!
|
|
|
darky001
|
de planning is effe op de middag.... maar zondag zekers
|
|
|
wimlankhuijzen
Geen avatar
|
Vanavond heb ik na het kitesurfen een bar gevonden op het strand bij horst. Laat even weten wat voor bar je kwijt bent dan krijg je hem zo snel mogelijk terug.
Was trouwens nog best lekker windje op horst vandaag :-)
|
|
|
darky001
|
was best goed vandaag op horst, werdt alleen misselijk en ziek van die badgasten met die klote surfplanken, en bootjes en zwemmers, vooraan en achteraan, maar heb me wel vermaakt...
ik hoop dat ze daar nog es wat aan gaan doen...
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Ik word er ook helemaal ziek van... Je kan je kite bijna niet normaal in het water hebben liggen en een stukje door het water lopen om hem vervolgens op te laten. het moet gewoon verboden worden om daar te zwemmen. het is namelijk een KITEspot.
|
|
|
martijnc
|
Hey!, Is er iemand met vervoer die morgen richting horst gaat? woon in utrecht betaal uiteraard mee aan benzine
|
|
|
gnijzink
|
Hey!, Is er iemand met vervoer die morgen richting horst gaat? woon in utrecht betaal uiteraard mee aan benzine
Vandaag naar Horst? Zonde van je tijd en geld... Is windstil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
martijnc
|
Denk dat het in de loop van de middag wel gaat waaien
|
|
|
martijnc
|
Ga donderdag en vrijdag naar horst moet alleen kijken hoe ik er kom met OV
misschien iemand vervoer? kosten worden gedeeld uiteraard
|
|
|
Yourie
|
Ik heb vanaf volgende week een functie in Ede, ik zal daar ook wel eens blijven slapen. Dus ik wil zo vaak mogelijk naar strand horst, ook heb ik een auto dus wil er iemand vanuit ede mee rijden geen probleem
groeten Yourie
|
|
|
der Torch
|
sjef, hoe is het daar op rodos? Heb je beetje wind of lig je alleen maar brak te zijn? Lorenzo stiekum aan het rippen op een skimboardje? hoe bevalt dat? Hier nog een movie van afgelopen 2 weken..... vrijwel GEEN wind gehad in italie, zuid-frankrijk, noord spanje ;-( toch 1 matige sessie.....
http://www.vimeo.com/6088876
|
|
|
gnijzink
|
Geinig filmpie gozer.......... Wist niet dat je ook keyboard kon spelen Vrijdag horst?
|
|
|
der Torch
|
yohoooo ahaha, vrijdag arbeiten zul je bedoelen!!
maar wil wel ergens een sessie plannen 's avonds.... ff kijken nog wat en waar mogelijk is... jij natuurlijk weer lekker vrij...
|
|
|