foto"s rhino 06

north vegas

Juli 24, 2005, 22:55:47
edit2Rapporteer  
hier een link met een paar foto"s van de nieuwe north kite"s te zien waren vansaag ook op hvh te zien trouwens maar mocht je er niet zijn geweest . ThumpsUp
http://gallery.kiteforum.com/gallery/view_album.php?set_albumName=albuq33&page=1
Joost

Antwoord #1 Juli 24, 2005, 22:58:10
edit2Rapporteer  
Sorry dude maar is al weer oud. En dus al gepost. Als je nou eens foto's had van vandaag.  (hangloose_kitesmiley)
Steven

Antwoord #2 Juli 24, 2005, 22:59:20
edit2Rapporteer  
f*ck... plaats je alleen berichten op lees je ze ook? want dan kon je namelijk weten dat deze al eens gepost is...

egt vervelend is dat.. tig keer de zelfde berichten!
(R)Ikke

Antwoord #3 Juli 25, 2005, 00:04:49
edit2Rapporteer  
Ik heb ze nog niet gezien. Maar zie er goed uit die kite. Lekker eenvoudig maar wel oerdegelijk lijkt mij ThumpsUp
ES

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 25, 2005, 08:55:57
edit2Rapporteer  
Shit man ik dacht foto's van hvh
Mitchel_12000

Antwoord #5 Juli 25, 2005, 12:09:09
edit2Rapporteer  
Is voor mij ook nieuw. Mooie spulletjes, dat die battens niet eerder zijn toegepast in de kites. zal waarschijnlijk wel terugkeren in veel toekomstige kites van andere merken.
Tom

Antwoord #6 Juli 25, 2005, 13:58:15
edit2Rapporteer  
@ ES er lag er 1tje in HvH en daar werd ook niet naar omgekeken aangezien er een lading CB's lagen:) Ik zie weinig verschil alleen de battens en een knik in de strut .. Zou me niet verbazen als ze nog met een CB soort achtige kite kwamen..
zagy

Antwoord #7 Juli 25, 2005, 16:28:00
edit2Rapporteer  
maar wat is er zo bijzonder aan een crossbow dan? Waarom zou die het in theorie beter moeten doen?
Tom

Antwoord #8 Juli 25, 2005, 16:45:30
edit2Rapporteer  
Ik heb geen zin om het hele verhaal hier neer te gaan zetten.. ik zou naar 1 van de vele Crossbow dagen gaan en het verhaal zelf horen zien en uiteraard voelen. Ik was ook beetje skeptisch(hoe je het ook schrijft). Het is echt revolutionair en een er zijn ook een heleboel kleine dingentjes waar veel aandacht aan is besteed voor het optimaliseren van voornamelijk ook het gebruiksgemak. Het enigste wat ik nog niet gedaan heb is ermee varen omdat er geen wind stond .. maar ik ga het zeker binnenkort nog ff doen.
Het is echt zoveel anders ff wennen maar er is echt heel goed over nagedacht ben nieuwschierig hoe die vaart
Marc de Munnik

Antwoord #9 Juli 25, 2005, 17:51:43
edit2Rapporteer  
Tom je heb er niet eens mee gevaren, Hoe kan je dan zeggen dat dit 'het ding is' Kom op zeg!
dudu
Gast
Antwoord #10 Juli 26, 2005, 12:50:27
edit2Rapporteer  
Het enigen wat Tom nog gedaan heeft is dat ding uit de lucht laten vallen
zagy

Antwoord #11 Juli 26, 2005, 13:31:22
edit2Rapporteer  
maar waarom is het het ding dan?
als jij het niet verteld is er vast wel iemand anders die hier de moeite voor wil nemen tom..

wat ik wel heb gezien is een huge depower. 38 knopen en nog met een 9 kunnen varen.
Tom

Antwoord #12 Juli 26, 2005, 16:01:19
edit2Rapporteer  

ps Wolter lul niet Smiley
@ Zagy lees die site gewoon ffies ..

Tom, iedereen mag gewoon een mening hebben, maar probeer dat wel wat meer te onderbouwen. Dat geldt voor iedereen hier op het forum, dus ook voor jou.
gr. mod-3
zagy

Antwoord #13 Juli 26, 2005, 18:56:02
edit2Rapporteer  
sites lezen doe ik genoeg, alleen jammer dat die info niet altijd klopt, was zelfs bijna met de hellfish gaan varen.......
Japairman

Antwoord #14 Juli 26, 2005, 23:13:36
edit2Rapporteer  
Die crossbow is gewoon een nieuw soort kite en zal dus andere karakterstieken hebben en dus voor iedereen persoonlijk of het wat voor hem is.
Misschien zal ik het rauwe van een tubekite wel missen als ik al mijn spullen inruil voor crossbows of iets dergelijks.En is die crossbow dus meer iets voor mietjes.
WolterR5

Geen avatar

Antwoord #15 Juli 28, 2005, 12:14:09
edit2Rapporteer  
Tom daar gaat het helemaal niet om, iedereen die geïnteresseerd is in de CB en kite heeft er denk al iets van gelezen.
Het gaat er mij om dat jij, alles wat je gelezen hebt of gehoord in HvH (verkoop praatjes) zonodig zonder ervaring hier loop te bevestigen, en jij weet net als ik dat  dus onzin kan zijn. Let op ik zeg kan zijn. Maar inderdaad de CB is revolutioneer als tubekite.

En ja, North komt bijna zo goed als zeker, met een dergelijk ontwerp. Omdat zij ook het patent als deze gekocht hebben. Iets wat je ook al wist of gehoord kon hebben zondag! En waar jij dus niet meer verbaast over hoeft te zijn!!!!!

Het optimaliseren van het gebruikers gemak van de CB, maar ook andere merken stel ik mijn vragen bij. Een ding blijft echter zeer positief het is en blijft een vierlijnskite! Maar al die andere dingen zoals controllertjes en extensies voor je powerlijnen? Lijkt mij te veel poes pas. Door die controllertjes wordt de kite inderdaad sneller om dat je je stuur eigenschappen maal twee krijgt iets wat ooit ook wipika had, dit verklaard denk ook waarom de CB een kleine AR heeft en het dus niet allen door de kit zelf komt maar ook door de sturing

Mijn mening is dat al die extra onderdelen weer voor extra slijtage zorgen, maar kan het ook mis hebben!

En wees eens kritische en niet zo cabrina geil, man. Als iedereen zo als jou dacht dan liepen er heel veel mensen met een CB in hun ………

Ik zie je als het waait!!!!!!!!!!
Antwoord #16 Juli 28, 2005, 12:49:38
edit2Rapporteer  
Het beste argument voor mij om een xbow te kopen zou zijn dat ik nog maar 2 kites nodig heb ipv 3.
Vooral als je op de playa gaat kiten erg makkelijk, altijd je 12 mee tenzij het echt hard waait.
Maar goed, eerst maar is testen en anders blijf ik gewoon bij de klassieke kites.
on topic: misschien wel een Rhino 6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.