|
jaapd
|
Hoe groot is die zone in mapsource? Kan je de afstand tussen de boeien zien?
|
|
|
Gertjan
|
Ik ga vanavond. Als er ge carpoolt kan worden zou dat helemaal top zijn! Dat is beter voor het milieu!;-) (vanuit zuidwolde)
gr Kees
Ja we doen het ook voor het milieu. Jetzu komt ook uit zuidwolde, wij gaan met de bus en hebben ruimte voor 4-5 man. Er gaan in ieder geval 3 mee dus je kan nog wel mee.
|
|
|
kooistramj
|
Hoe groot is die zone in mapsource? Kan je de afstand tussen de boeien zien?
KITE-LA DAM tot KITE 1 896 m KITE 1 tot KITE 2 398 m KITE 2 tot KITE 3 725 m KITE 3 tot KITE-LA WAL 658 m
|
|
|
Gertjan
|
zo wat weer een brandstofverspilling voor een knoopje of 8 op lauwersoog. Stonden we weer met een 10-15 kiters op de dijk. En koud brrr. dit had ik nog nooit eerder mee gemaakt op lauwersoog.
|
|
|
Jurrien
|
whahaha ik zag jaap al rijden met zen kitespull ik was lekker aant zwemmen de wind liet het weer afweten...
|
|
|
peter.
|
heb net nobile 666 123 nieuw gekocht op ebay voor 250 inc verzends kosten joepie ik blij
|
|
|
Micky
|
heb net nobile 666 123 nieuw gekocht op ebay voor 250 inc verzends kosten joepie ik blij Gefeliciteerd.... Mooie deal... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
heb net nobile 666 123 nieuw gekocht op ebay voor 250 inc verzends kosten joepie ik blij Yep heb het gezien, mooi board met alles d'r op en d'r an! Veel plezier ermee!
|
|
|
peter.
|
zo is de zone veel mooier:p (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
heb net nobile 666 123 nieuw gekocht op ebay voor 250 inc verzends kosten joepie ik blij Ik had dat boardje ook al in mijn ebay staan. Toevallig dat ik er niet was anders waren we tegen elkaar aan het opbieden.
|
|
|
Gertjan
|
zo is de zone veel mooier:p (grinnik_kitesmiley)
Nu de wad kant van hvdb nog even aanpassen en dan opsturen naar RWS. Peter bel je even als het waait vanavond rond 18.00 alvast bedankt.
|
|
|
peter.
|
kom net van lauwersoog nu staat er nog geen wind helaas ben ik er vanavond niet, ga die auto bekijken lattttter
|
|
|
Jimmy
|
Peter gefeliciteerd met je nieuwe boardje. Is niet duur. Welke breedte heb je?
|
|
|
jetzu
|
Dat is zeker niet duur! Welk jaar? En toch niet weer een f-one gekocht??
|
|
|
Jacobus
|
heb net nobile 666 123 nieuw gekocht op ebay voor 250 inc verzends kosten joepie ik blij Geen F-one.
|
|
|
jetzu
|
Nee dat zag ik ook. Maar toen hij zijn boardje kwijt was en we het daar over hadden zei hij dat hij opzich wel weer een f-one wou hebben....
|
|
|
Taco.
|
Dat is zeker niet duur! Welk jaar? En toch niet weer een f-one gekocht??
En wat is er mis met F-one?
|
|
|
piede
|
Ze hebben gewoon schijtkijts
|
|
|
Taco.
|
Peter heb je al wat kunnen doen aan dat stallen van je rhino6 na de kiteloop?
|
|
|
Taco.
|
Ging over boardje, ik heb trouwens een f-one sk8 uit 2004 en die blijft super.... PH jij had toch een style?
|
|
|
zarda
|
Ik had gister een centimeter of 2 depower ingestelt ik ging uithaken in het water liggen en loopen en ik had er geen last van de kite stalde lag dat eraan dat ik boddy dragde en niet popte ofzo?
|
|
|
Gertjan
|
Volgens mij wil Ph nooit meer meerijden! (grinnik_kitesmiley) Voor 250 euro liet ik de nobile ook niet liggen als ik maar 1 board had.
|
|
|
Gertjan
|
Ik had gister een centimeter of 2 depower ingestelt ik ging uithaken in het water liggen en loopen en ik had er geen last van de kite stalde lag dat eraan dat ik boddy dragde en niet popte ofzo?
Volgens mij heb je de stuurlijnen op de lange stand of de powerlijnen op de korte stand staan. Hierdoor zal je kite niet gaan stallen bij uitgehaakt met de depowerstrap open.
|
|
|