|
jetzu
|
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal. Ik ben net terug van een weekje snowboarden. Echt super relaxed.
|
|
|
Gertjan
|
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal. Ik ben net terug van een weekje snowboarden. Echt super relaxed.
Nog mooie filmpjes gemaakt?
|
|
|
piede
|
Nog mooie filmpjes gemaakt? van anderen zeker?
|
|
|
skyhigh as a
|
JAJA, daar komen ze weer!!!!!!! compleet met verse koffie en arie's ,helaas geen braadworsten opt strand.(onze kok moet werken) morgen eeum weer Big airtjes draaie op workie als de wind et toelaat
|
|
|
piede
|
Vrijdag nog meer mensen? Temp is goed en de wind ook, alsie zo blijft tenminste...
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
met deze rukwind vraag ik me dat ook af gvd..... 12 tot 16 knp verdamme!!!!!!!!!!!!! ey piet, mot je ook heengaan met echt harde wind, dan ken jet zien (tjonge jonge, dat je je dat moet afvragen, hoe lang kite je nu al ) hahaha
|
|
|
Jimmy
|
JAJA, daar komen ze weer!!!!!!! compleet met verse koffie en arie's ,helaas geen braadworsten opt strand.(onze kok moet werken) morgen eeum weer Big airtjes draaie op workie als de wind et toelaat Bij jou is het volgens mij meer BIG AARIES draaien
|
|
|
piede
|
JAJA, daar komen ze weer!!!!!!! compleet met verse koffie en arie's ,helaas geen braadworsten opt strand.(onze kok moet werken) morgen eeum weer Big airtjes draaie op workie als de wind et toelaat Bij jou is het volgens mij meer BIG AARIES draaien Daar zat ik dus ook aan te denken..... Maar goed! Vrijdag!!! Wordt lkkr dagje:D
|
|
|
peter.
|
vandaag was top!!!
de leeuwarder courant was er ook foto,s te schieten:)
|
|
|
skyhigh as a
|
was alsnog een topdaggie iddp_kitesmiley) en misschien idd met mn lelijke bakkes in de friesche kranty ey piede, je bent er morgen niet bij? moete snel weer eeum knalluh en daar mag bij mij idd de big arie nie bij ontbreken hahaha wie nog meer morgen naar workie ( meer groningers meer big air!!!)
|
|
|
piede
|
nee morgen nog ff hele dag bikkelen met bezigheidstherapie, ook wel *KUCH* school *KUCH* geheten....
Vrijdag gaat ik los, voorspellingen kwa temp en luchtverplaatsingssnelheid zijn tot nog toe flamoreus!
Doe je trouwens ook aan MSN Big Arie?
En Peter, als er een bekende in die dubieuze krant staat, scan hem dan ff in, altijd lachen zo'n verhaal
|
|
|
skyhigh as a
|
was net een arie aant draaie!! altijd lekker voor onderweg.. msn: BIGAIR@LIVE.NL had er achteraf beter bigarie@live.nl van kenne maken hahaha zal die kant zo opgaan we wind woeit weer wekker wangs wuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
peter.
|
ik ben zondag vrij wie gaat er kiten en waar? mischien is zee wel leuk:) groeten
|
|
|
Jacobus
|
Als de voorspellingen zo blijven kunnen we wel een kijkje bij de zee nemen....
|
|
|
Jacobus
|
Maar.... Workum is toch ook leuk?
|
|
|
peter.
|
jah super leuk:P
|
|
|
Jordi_1990
|
had ik maar een 5/3 pak....
|
|
|
big_ben_lair
|
welke ZEE? welke WORKUM?
wil je heen met strak ZUID?
|
|
|
Jacobus
|
Ja? Waarom niet? Pal aanlandig met zuid (Mirns) vindt ik ook niet top...
|
|
|
piede
|
Nee idd, niks beter dan een vlagerig workum met zuid,zo lekker, je zou er bijna voor niks heen gaan, als er maar zuid in de windrichting zit , ja hoor! Heerlijk, en dan nog niet gesproken over een half aflandige wind met zuid aan de west kust, 1 fout en je bent je vliegertje kwijt! Ach kost toch niks met die prijzen van tegenwoordig, 1500 peurie en je hebt een nije! Who cares!
Go girls, Go girls! En nee, ik ben niet gefrustreerd dat ik morgen niet kan kiten, helemaal niet....
Niog mensen voor de zaterdag? BEDUM??
|
|
|