Benjooh
|
L'oog kan je hele dag wel varen als je het niet erg vindt een stukje te lopen. afgelopen maandag waren dr iets na 4 uur ook al mensen aan het kiten terwijl het pas half 9 hoog was. Ik ga zelf naar Harlingen iig!
|
|
|
CeesV
|
Wij gaan naar Mirns... hopelijk genoeg wind... Harlingen vind ik niet echt een top spot... Vies, choppy water en allemaal chagrijnige Friezen die je met hun zure Friese kop aan zitten te kijken!
|
|
|
Benjooh
|
Maar wel wind! Bovendien afgaand tij dus supervlak water!
|
|
|
jetzu
|
Het word hoog hoog water en westen wind je kan er dus makkelijk tot 16 uur varen ik ga zo die kant op. Mirns is totaal geen wind voorspeld. Harlingen is tever rijden. Tot straks.
|
|
|
CeesV
|
Het word hoog hoog water en westen wind je kan er dus makkelijk tot 16 uur varen ik ga zo die kant op. Mirns is totaal geen wind voorspeld. Harlingen is tever rijden. Tot straks.
Toch prima wind gehad bij Mirns!
|
|
|
|
njitram
|
Wie gaat maandag? en waarheen? en wie heeft plek vrij?
|
|
|
Yourie
|
Ja als der wind is ga ik maandag zeker. Denk ook wel dat ik dan een plek vrij heb.
|
|
|
brutus
|
Wat een heerlijke sessie gehad vanmiddag. Alleen Jaap en ik waren op het water. Super.
|
|
|
|
|
zjunnusun
|
Iemand nog gokje naar hvdb morgen? Voorspelling is niks maar het pakt er vaak anders uit. zuid=vlak Anders ff bruinen
|
|
|
brutus
|
Iemand nog gokje naar hvdb morgen? Voorspelling is niks maar het pakt er vaak anders uit. zuid=vlak Anders ff bruinen Ik ben al bruin zat ;-) De voorspelling is wel heel erg slecht overal. Maar wellicht komt je gokje uit. Ik kijk morgenvroeg wel ff naar de actuele metingen, als die goed zijn dan sjees ik nog wel ff die kant uit.
|
|
|
zjunnusun
|
Al is het maar ff rakken. Wil mn ouwe 17 wel weer eens proberen. En ik kan nog wel een tintje gebruiken.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hoe laat kan daar gevaren worden morgen (als er wind is)?
|
|
|
brutus
|
Hoe laat kan daar gevaren worden morgen (als er wind is)?
tis 13.26 hoog, dus in ieder geval van 11.26 tot 15.26 en meestal langer. Als 't waait. :-)
|
|
|
|
jetzu
|
Zaterdag dagje schier als de voorspellingen zo blijven??? Dit zal wel niet het geval wezen, maar wees er vast op voorbereid!
|
|
|
jaapd
|
weekendje Texel! BBQ, testen, festival, wedstrijdje kitesurfweekendtexelGaan er meer Groningers heen? Ik heb nog een plek vrij in de auto
|
|
|
jetzu
|
wanneer is hety vertrek? Wanneer is de terug komst? Waar moet je slapen?
|
|
|
jaapd
|
ik ga vrijdagavond heen met een tentje op de camping. Deze camping staat 1.5 km ten noorden van de spot maar wel tegen het gezellige de Koog aan. zaterdag en zondag kiten en zondagavond weer terug. (wel jammer dat ik zo de Vuelta in Assen mis...maar ja kiten gaat voor) Er komen ook een flink aantal van mijn snowkite vakantie en die proberen een ingerichte tent te huren. Ik vind een gewoon tentje ook wel ok.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
gideon festival in de stad... twijfel twijfel.. zaterdag werken gvd.. mmmmmmm slapen? huh waarom dat dan..
|
|
|
jetzu
|
Omdat ik al een oude kerel word en mijn slaap nodig heb.
Maar ik heb ff gepeild in bedum wie zin hebben om mee te gaan, maar ze lopen er hier nog niet echt warm voor.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Gaat er vrijdag nog iemand in de buurt van Winschoten naar Workie, Workie ??? Wordt steengoede wind verwacht ook a.s. Zaterdag
|
|
|