xray

|
Whoeaaaaaa! Heb 9, 12 en 16 in ook vreselijk dikke kleuren! 16 in grijs met fel oranje/roze tube en struts 12 in zwart en rood met gele tube en struts 9 in bruin met oranje tube en struts Allemaal andere kleuren dus!
Met 16 nog even kort gevaren, draait ook sneller dan Raven 1.
Nieuwe Sol ook even in mijn handen gehad, 124. Board alleen ziet er met zijn reliefje superdik uit, voelt ook echt licht aan.
Shockwave ook gezien, moet eerlijk zeggen dat Naish zijn zaken goed voor elkaar heeft!
Foto's volgen later!
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Gefeliciteerd mannen!! Ben erg benieuwd! 
|
|
|
ouddorp-rules

|
Ik heb mijn R6`s binnen(14-10 en 7mrt --> komt iets later) in de kleuren geel/groen/wit. Van de week weer gevlogen met de 10mtr, erggggg lekker. En de nieuwe JP medium vaart ook super, vindt fijner dan de small.
Greetz
|
|
|
KiteDemon

|
Gefeliciteerd dudes!  .....foto's volgen later....  NU FOTO'S!!! Ik moet de kleurtjes nog bepalen... Wat gaat de opvolger van de Thorn2005 worden??
|
|
|
xray

|
Nobile!!! ;-)
|
|
|
KiteDemon

|
Ben inmiddels weer aan een compleet nieuwe set toe (board en kites) dat wordt dus eerst weer ff testrijden en wachten tot ik die raafjes in de juiste kleuren te pakken kan krijgen.
|
|
|
Roni-Size

|
Ik had het voorrecht om vorige week zondag toevallig met Xray, Ernst en Telstar mee te mogen gaan naar Wijk en heb mogen varen met een paar nieuwe 2006 kites. Woensd. weer ff me mogen mee doen met xray op Hierden. Ben nog niet zo heel lang bezig met kiten, en kan het ook niet zo technisch onderbouwen als Raymond maar na 3 jaar Rhino,s II te hebben gevaren en daarna de nieuwste kites 2006 in je handen gedouwd te krijgen, Tjonge wat een ontwikkeling zit er in 3 jaar tijd zeg, ik wist niet wat ik mee maakte ,dan ga je vanzelf wel ff kijken of er nog wat op de spaarrek. staat (grinnik_kitesmiley) Ben erg blij met mijn nieuwe Rhino 6. Vind de kleuren van de Nieuwe Ravens echt bruut  Jammer dat ik mijn foto toestel gisteren niet bij me had.
|
|
|
|
globe

|
ohhhhh. Ik kan niet wachten om mijn Ravens op te pompen vandaag 12, legergroen met flets oranje en creme 16, vuilniszak grijs met fluor oranje en bruin. spreek je misschien straks XRAY.. Al ken je me niet  maar kom misschien even naar Hierden. ik heb er zin an!
|
|
|
(R)Ikke

|
Ik wil ook foto's zien
|
|
|
zagy

|
heb de torch 2006 ook binnen. heb uiteindelijk mn kleuren kunnen kiezen: 12 bruin met gele struds en 8 paars met knal oranje struds.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zag Rutger en Bob er even mee varen vandaag op de Sluftie, ziet er goed uit maar volgens mij is de low-end behoorlijk oke.
|
|
|
KiteDemon

|
Ik kijk nog wel ff hoe alle kleurcombo's eruit zien en ga dan pas bestellen. Heb geen haast en wil een set in dezelfde kleuren. Jammer dat ze nog niet op de Naishsite te bewonderen zijn. Lowend is idd beter dan raven1 en de draaisnelheid ook. Begrijp niet dat Bob niet zo blij keek....Rutger kwam anders lekker weg met die 16.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Das oneerlijk Fer, Rutger komt volgens mij met een vuilniszak nog weg hahahaha.
Maar zag er idd. erg toppie uit. Mooi spul en prima bar zoverre ik kon zien.
|
|
|
Rutger II

|
Tering, Die raaf van Harry V. is ook errug vet ! bruin(?) met oranje !
|
|
|
|
die groen met oranje is echt heel vet!!
|
|
|
KiteDemon

|
Die combo's met oranje tubes zijn zeker vet!
|
|
|
drifter

|
KIJk, eindelijk een mooie naishkite, nice job!
|
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Die groene ziet er heel vet uit!!! 
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Het is even wennen die nieuwe mode kleuren maar ziet er wel vet uit!!
Heb jij al foto`s Xray??
|
|
|
KiteDemon

|
Jaaaa..... deze kleurcombo gaat het worden
|
|
|
xray

|
Yep net thuis binnen ff genomen voor een korte impressie, buiten bij daglicht wordt maandag pas, morgen te druk! 16  12 
|
|
|