iemand echt ervaring met negatieve outline?

wouterb

Antwoord #50 Januari 27, 2006, 06:04:16
edit2Rapporteer  
astu:
http://www.rtpumps.nl/rtpumps/web/products/home.nsf/contentview/C84157817DEC6C0CC1256F48003A9D90
adrenalin

Antwoord #51 Januari 27, 2006, 06:09:47
edit2Rapporteer  
JT,
Ik heb je pompie gevonden. (grinnik_kitesmiley)
Rietsle thomas Picolino VTE3, Ik kan er nieuw aankomen voor 298euro netto ex.btw, (geschokt_kitesmiley)denk niet dat je bekocht bent
Aanbieding onderweg voor een complete set incl. schakelaars, meters enzo. Ik hou me hart vast. (geschokt_kitesmiley)

Strakke plank trouwens ThumpsUp

Misschien dat je wat korting kunt krijgen als je er twee besteld. Ik ben eventueel wel geintresseerd namelijk.
wouterb

Antwoord #52 Januari 27, 2006, 06:11:42
edit2Rapporteer  
i'll keep it in mind
Psychotic

Antwoord #53 Januari 27, 2006, 06:24:06
edit2Rapporteer  

THNX!

@ adrenalin, houd marktplaats/ebay/speurders etc in de gaten. komt leuk spul voorbij
adrenalin

Antwoord #54 Januari 27, 2006, 18:02:01
edit2Rapporteer  
Heb net ff gekeken, maar zat niet tussen...
wouterb

Antwoord #55 Januari 27, 2006, 20:40:42
edit2Rapporteer  
Ik wacht nog op een prijsje voor dit setje:

EDIT: €851  (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) bruto exBTW
pomp los: €291
H45R: €127
Psychotic

Antwoord #56 Januari 28, 2006, 03:37:41
edit2Rapporteer  
Plankie is zo goed als af, moeten alleen nog pads en voetbanden op, maar die moet ik ff van een oud board af trekken en dat ligt nu op Ameland...... Water is toch nog te koud. Foto's volgen!

flex is btw 2,3 cm met 25 kilo erop, ondersteund aan beide tips ter hoogte van de finnen. Lijkt spot on te zijn  ThumpsUp
Brenkie

Antwoord #57 Januari 28, 2006, 20:01:32
edit2Rapporteer  
Tucked betekend "tucked under the edge" waarschijnlijk. Een veel gehoorde term in de windsurfelarei.
Daar hebben waveboards altijd een tucked under the edge rail. De raceboards hebben een scherpe rail.
Dus je raad het waarschijnlijk al, tucked under the edge betekend dat ze (afge)rond zijn en dan met dien verstande dat het tangent punt (breedste) vaak op zo'n 1/3 van de rail vanaf het dek zit.

_____
         \
          )
         /
____ /

Zoals bovenstaand dus, maar dan in een meer vloeiende lijn.
flyingkite

Antwoord #58 Januari 28, 2006, 20:35:20
edit2Rapporteer  
Tucked betekend "tucked under the edge" waarschijnlijk. Een veel gehoorde term in de windsurfelarei.
Daar hebben waveboards altijd een tucked under the edge rail. De raceboards hebben een scherpe rail.
Dus je raad het waarschijnlijk al, tucked under the edge betekend dat ze (afge)rond zijn en dan met dien verstande dat het tangent punt (breedste) vaak op zo'n 1/3 van de rail vanaf het dek zit.

_____
         \
          )
         /
____ /

Zoals bovenstaand dus, maar dan in een meer vloeiende lijn.

Darom hanteerd f-one voor z'n kiteboards waarschijnlijk de term inverted ipv tucked-under the edge er zit dus wel een wezelijk verschil in!
bij f-1 is het bovendek/cap het breedste punt, zegmaar zo:
_______
           /
_____ / In het midden

Verlopend in scherpe tips:
_______
_______\

dit dient het doel makelijker switchen een losser gevoel en beter in de chop         
SELDOM

Geen avatar

Antwoord #59 Maart 08, 2006, 04:32:11
edit2Rapporteer  
Even melden,

Op bonaire met zowel mijn 12m en 16m op mijn deur gevaren. Het viel me op dat je met enorm comfort hoogte loopt, door de negatieve outline loopt het board als vanzelf. Ook eenvoudige tricks en sprongen gingen erg soepel.

Kan niet anders zeggen dat het een geslaagde shape is voor vlak water. Ben erg benieuwd naar de golven.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.