Balsa boards

SELDOM

Geen avatar

Maart 08, 2006, 04:21:36
edit2Rapporteer  
Na mijn gebroken jamie pro moeten we weer aan de slag.

Ik wilde dezelfde outline als de JP gebruiken want het vaart super. De balsa kernen van OZ liggen klaar!

Aldus 13mm in het midden en de rails 8 mm in het midden en aan de tips verdunnen naar 3mm. Ik wil geen carbon gebruiken want van torsie e.d. heb ik niets gemerkt. Afwerking wordt epoxyhars en DD-lak geen formica. Rails van 5mm forex

Wel moet het board goed flexen en dan bij voorkeur bij de tips.(en zeker heel blijven! )

Voorstel Layup:

vlak op tafel de onderkant lamineren met 2x220 UD en 1x160 keper. eventueel 1 laag UD 30cm voor einde laten stoppen
bovenkant in rockertafel lamineren met 2x220 UD en 1x160 keper en extra 220 UD tussen voetbanden.

ben benieuwd !
Pbter

Geen avatar

Antwoord #1 Maart 08, 2006, 04:43:08
edit2Rapporteer  
je matten altijd in een geheel op je board leggen, niet bv 1 laag ud 30cm voor het einde laten stoppen, je creeert zo een breuklijn

is dat dat mooie boardje dat je gebroken hebt? was toch net klaar!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.