Brouwersdam/blokkendam fotograaf

Bazmark

Maart 26, 2006, 16:20:34
edit2Rapporteer  
Wie was die fotograaf met die enorme lens, leek wel een kanon!! zaterdam op de Brouwersdam bij ouddorp? En nog belangrijker natuurlijk...waar staan de foto's??  (grinnik_kitesmiley)
Flakkee-John

Antwoord #1 Maart 26, 2006, 17:38:42
edit2Rapporteer  
Mey die mega lens was Gerjan Baks.

Maakt echt super foto's

heeft een site op www.specialpictures.nl
Ik weet dat hij nu een weekje weg is.
ALs je hem een mailtje stuurt kan Gertjan kijken of er van jou mooie foto's tussen zitten.

Ik heb al werk van hem en heb foto's van hem gezien. Zaten echt echt kicke pica's tussen

John at work ThumpDown (huilen_kitesmiley)
Bazmark

Antwoord #2 Maart 26, 2006, 23:57:46
edit2Rapporteer  
Niet zo tof at work  ThumpDown

Maar er was ook nog een maat van jouw foto's aan het maken, sta ik daar ook nog leuk op?

Gaastra 12 en nog een heel Brunotti board  (grinnik_kitesmiley)

jeroen
Flakkee-John

Antwoord #3 Maart 27, 2006, 00:27:19
edit2Rapporteer  
Klopt Sabel was ook wat foto's aan het maken maar voelde zich als een echte man een beetje gekleineerd met zijn compact camera. Maar heeft idd wat foto's gemaakt en een paar filpjes. Deze komen deze week nog online te staan

Houd je mond maar over dat brunotti board, gaan we morgen maar eens even over bellen

1 voordeel absorbeerd nu heel goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sabel

Antwoord #4 Maart 27, 2006, 03:05:24
edit2Rapporteer  
Sabel heeft zich aangemeld.

Ik heb de foto's en filmpjes van zaterdag 26-3 aan elkaar geplakt met een leuk relaxt muziekje erbij filmpje is te vinden op www.bodyshot.nl

Flakkee-John

Antwoord #5 Maart 27, 2006, 03:19:41
edit2Rapporteer  
Niet zo tof at work ThumpDown

Maar er was ook nog een maat van jouw foto's aan het maken, sta ik daar ook nog leuk op?

Gaastra 12 en nog een heel Brunotti board (grinnik_kitesmiley)

jeroen

@ Bazzmark

Hier een foto van jou met je HELE brunotti boardje, waar ik een traan laat (huilen_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.