|
tom_beul
Gast
|
in 1 woord: TOP!
Hulde aan de man die je aan de kant heeft geboddydragged.
|
|
|
FunkyoneNL
|
idd let op jezelf en op anderen!
|
|
|
KiteDemon
|
Goeie aktie van de dude die je uit het water heeft geplukt En zo horen we ook met elkaar om te gaan.
|
|
|
Tom
|
Wat super !!! That's the spirit ! Van jou en je redder
|
|
|
LEAF
|
Goed afgelopen dus, zeker nu het water nog erg koud is gelijk helpen indien iemand zijn kite erin gaat... Die boardleash, haal dat ding er af man want je ziet nu wat voor ellende zo'n ding kan veroorzaken.
|
|
|
|
flyingkite
|
Hulde aan de redder, en aan jou voor het vertellen van je verhaal erg eerlijk van je en niks om je voor t schamen Hier kan iedereen van leren dat zowieso, en zo zie je maar dat het niet perse hard hoeft te waaien voor problemen! Ik hoop dat het kratje jou en je redder goed zal smaken proost
|
|
|
JER
Gast
|
Oke Rik, ik weet niet of jij dat was maar als het goed is heeft Manfred de eigenaar van Kitesurfschool Absolute jou geholpen, die had ook een kiter meegenomen naar de kant die lag ook al een tijdje in het water. Khoop dat alles goed verder met je is!
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Top Zo zie je maar dat je elkaar altijd in de gaten moet houden.
|
|
|
lodewijk
Gast
|
Top, dit is nou een van de perfecte dingen aan deze sport
|
|
|
pollepel
|
Echt een goeie actie. Zo blijft de sport nog een beetje veilig.
|
|
|
lennart
|
een dikke duim voor de redder ...
|
|
|
pep
Gast
|
en dan zeggen ze dat kiten geen sociale sport is!!! klasse
|
|
|
|
|
brutus1
|
Goeie daad, maar lijkt me niet méér dan logish dat je een helpende hand uitsteekt, zéker met deze temperaturen. Toch is de toon hierbij gezet voor het komende seizoen! Top!
|
|
|
|
Yannick
|
Ode aan de redder !
Wie is onze misterieuze gast nu? Is dat al bekend ?
|
|
|
storm
|
Uiteraard heel goed dat je geholpen bent. Verder lijkt het me ook een wijze les om de nadelen van een leash nog eens extra te benadrukken. Voordelen zijn wel bekend.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ben ook wel benieuwd nu, naar die coole redder in nood. Was het geen superheld? Iets in de geest van "kite-man'
Flauw hè.... ik weet het
|
|
|
Merc
Gast
|
Toppie Als we het hele seizoen zo aardig voorelkaar blijven dan belooft het een super seizoen!
|
|
|
kiter25
|
Mooi hoor! De tranen springen me bijna in de ogen
|
|
|