Het was idd een superevent! goed georganiseerd alles, eten, relaxed sfeertje, ook de kitescholen een compliment,( Kitesurfschool Absolute, Sky-high en Kitemobile) voor de veiligheid van de clinics in die drukte. .
hey buur... zijn dat alle foto's die je gemaakt hebt? want aan de plaats te zien in het water heb je mij ook op de foto gezet. ik deed niks bijzonders maar vaarde vlak langs je heen. ik zag een camera mee gaan met mij daarom mijn vraag of jij toevallig een foto hebt gemaakt? zo ja ik zou hem erg graag willen hebben ik heb namelijk helemaal nog geen foto's van mezelf in actie van zo dicht bij.
met vriendelijke groet joost.
ps iemand nog een zwarte sok van de WE kwijt? vond er 1 in mijn auto en het is niet mijn sok :S haha
zooo... hoe heet die chick eigenlijk die bij esther oud was.. ze was nog wel heel jong.. en had blond haar.. ze kite heel fftjes vrijdag met 'n vegas 9..
Ik heb eigenlijk alleen actie foto's gemaakt, maar dacht waarschijnlijk.... o die komt langs en gaat zo vast de lucht in, maar nee toch niet... en dan wil mijn vinger ook het knopje niet indrukken...... als je in de lucht was gegaan dan had ik waarschijnlijk wel een foto gehad, maar dat was niet het geval denk ik. volgende keer beter jatoch, of hoger! @ bert... mogelijk het zusje van esther die was er wel vrijdag, dat was een klein kitemeisje
Hé snwbrdr. Beetje late reactie hier, maar kwam de foto's vandaag pas hier tegen. Ben blij dat je van mij ook zo'n gave sequence hebt gemaakt (1e picture) ook al was het een 'gewone' sprong. Jammer dat die niet zo hoog was. Afdruk hangt al op mijn werk aan de muur te pronken.