unhooked - chickenloop

Tommassi

Juni 07, 2006, 17:43:32
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik kan nu al redelijk goed kiten en zou willen beginnnen met unhooked te varen. Ik heb een chickenloop en hp leash van slingshot. In de winkel zeiden ze dat ik best dat stokje van mijn chickenloop zaag zodat ik gemakkelijker kan uit- en inhaken.

Moet ik dit er nu afzagen of kan je even gemakkelijk uit- en inhaken met dat stokje eraan?

Greetz
drifter

Antwoord #1 Juni 07, 2006, 17:46:01
edit2Rapporteer  
als je dat stokje los laat. Dan zou die toch niet in de weg kunnen zitten!

Ik heb dan een cabrinha bar, met stokje, laat ik gewoon los. Alleen die loop is te klein. Moet soms paar keer proberen tot ie pas uithaakt. Een goede loop is belangrijker denk ik.
Passie

Antwoord #2 Juni 07, 2006, 17:46:21
edit2Rapporteer  
je kan het er uit zagen,,, of gewoon knippen, dat lukte bij mijn ook.
alleen, heb je het probleem, met 14knopen en 'n 16 en je gaat per ongeluk unhooked, is het niet erg, maar zitjij met 30 knopen en 'n 8, en je raakt dan unhooked, en je ligt in 't water, is dat geen pretje, geloof mij maar. maar ik weet niet wat voor trapeze jij hebt, maar 't is misschien wel handig als je zo'n donkey dig van naish koop, die kan je vast aan je trapeze maken, en als je dan unhooked wil.. heel makkelijk dat ding er ff uithalen,, en je heb geen last met inhaken
roelvdgun

Antwoord #3 Juni 07, 2006, 20:21:09
edit2Rapporteer  
dat vingertje zit toch niet in de weg? heb zelf een naish chickenloop, dus heb gewoon me vingertje zelf gemaakt op de spreaderbar, deze kan ik naar benede draaien als ik m niet gebruik, maar heb wel s met een vinger in de loop gevloge, als je m niet gebruikt zit hij echt niet in de weg hoor!
conclusie: gewoon late hangen (A)
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Juni 07, 2006, 21:40:55
edit2Rapporteer  
vind het niks met zoon ding, kan je bijna niet meer inhaken!
Tommassi

Antwoord #5 Juni 08, 2006, 06:56:43
edit2Rapporteer  
Thx voor reactie's.
Ga het zelf nu wat uittesten of ik gemakkelijk kan uit- en inhaken met stokje erop. Indien die niet goed lukt verwijder ik hem.

Voor de rest heb ik nog een vraag. Ik heb géén 5de lijn dus als ik uithaak moet ik dan mijn hp leash op mijn stuurlijn laten zitten of hem op mijn chickenloop doen?

Greetz
tom_beul
Gast
Antwoord #6 Juni 08, 2006, 13:43:01
edit2Rapporteer  
Kan alletwee is wat je het fijnst vindt. Als het echt hard waait kan je hem aan je stuurlijn doen en normaal waait aan je chikenloop
Tommassi

Antwoord #7 Juni 08, 2006, 16:48:43
edit2Rapporteer  
Wat ik nogal beu vindt bij de Hp leash is dat die klem maar juist gepast over mijn chickenloop geraakt. Of hangen jullie daar nog een extra haak aan ofzo?

Greetz
slingshot {Thomas}

Antwoord #8 Juni 08, 2006, 17:03:31
edit2Rapporteer  
Wat ik nogal beu vindt bij de Hp leash is dat die klem maar juist gepast over mijn chickenloop geraakt. Of hangen jullie daar nog een extra haak aan ofzo?

Greetz

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=16823.0
jeroendejonge

Geen avatar

Antwoord #9 Juni 09, 2006, 05:03:48
edit2Rapporteer  
Bij de 2006 slingshot bar kun je het stokje gewoon los schroen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.