-Cedric-
Gast
|
hier nog een foto
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dat je niet om jezelf moet lachen....
Is niks van garantie of zo, schaartje pakken en het touwtje eraf knippen.
Helemaal niks met jou kite aan de hand. In de fabriek gewoon niet afgeknipt, komt vaker voor.
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
ja en wat als ik het nu niet merkte en ik blijf ergens achter hangen, en het stiksel komt los. Vind ik toch heel slechte afwerking dan!! Ik vraag trouwens ook enkel om jullie advies omdat ik er zelf niks uit kan halen.
|
|
|
MasterWurm
|
lol (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
adrenalin
|
(grinnik_kitesmiley) nounou hallo, die jongen was gewoon ongerust.
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Lol, idd, kite nog maar een jaar en heb nog nooit garantiegeval gehad dus ik weet totaal niet wat nu wel en wat nu niet is en wat nu normaal is en wat niet . Dit is dus duidelijk geen garantiegeval. Nou goed dat ik het nu weet iig :
|
|
|
|
VincentC
|
Hahahahaaha wat grappig voel je je nu hip? Hij stelt een serieuse vraag en daar wilt hij een serieus antwoord op. Is toch niet gek dat hij zoiets vraagt? Voor hetzelfde geld was het wel iets geweest en was zijn kite kapot. Door dit soort reacties vragen mensen misschien wel niks omdat ze bang zijn uitgelachen te worden en dan blijkt het wel een productie-foutje te zijn.
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Idd VC, daarom had ik ook nog gewacht tot vandaag. Maar na het lezen van dat topic zeiden ze dat bijna alles onder garantie valt dus toch maar even vragen voor het te laat is.
En @ Alibali: ben je zelf nog rookie? Als jij een vraag hebt wil je dan ook zo een dom antwoord krijgen? Dacht het niet. Was idd een gewone serieuze vraag naar advies en niet naar domme reacties.
Ben al lang blij dat er niks mis is met de kite. Topic mag wel gesloten worden nu.
Grts
|
|
|
kiter25
|
Vind het ook niet zo'n gekke vraag hoor! Zo het inderdaad even losknippen, evt nog afhechten. Je moet je even ervan vergewissen dat het stiksel zeker niet losgaat als je het wegknipt. Maar lijkt me geen probleem hoor! Succes!
|
|
|
zagy
|
losknippen en secondenlijm erop. Maar komop mensen, voor zoiets lulligs ga je toch geen garantie vragen.
|
|
|
Alibali
|
En @ Alibali: ben je zelf nog rookie? Als jij een vraag hebt wil je dan ook zo een dom antwoord krijgen? Dacht het niet. Was idd een gewone serieuze vraag naar advies en niet naar domme reacties.
@ Cedric, Wat een ge(k)neuzel. Kom op man !!! Geintje, kiten is een losse sport. hard en hoog daar draait t om. Dus niet zo piepen !!! Verders, wees een vent ga naar de shop en vraag t hun. Dan weet je het meteen.Hier kunnen ze van alles zeggen. de een zegt van wel de ander niet. En qua rookie.... denk ie zelluf ???
|
|
|
slufterhufters.com
|
Gewoon aan het begin losknippen, absoluut geen secondelijm of weet ik veel wat voor andere shit ermee doen. Doe je dat wel vervalt de garantie, simpel om de reden dat je zelf hebt zitten klooien eraan.
2e pic is onscherp maar zo te zien zit de rechterkant gewoon vastgeplakt of klem tussen het stiksel.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
WIMT zal het vast epoxyen ... natuurlijk
Nee zal het gewoon losknippen
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
bedankt, ga het idd afknippen iets verder stak er toen ook een draadje uit maar dan geen lus en had ik toen ook gewoon afgeknipt. @ Alibali: verder no hard fealings , heb ondertussen ook al naar de shop gemailed en zei ook dat dit geen problemen kan veroorzaken en idd geen garantiegeval.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als je het niet vertrouwd en je shop zit bij je in de beurt dan zou ik gewoon ff, met je kite onder de arm, het probleem voorleggen... Natuurlijk zijn er wel grotere schades te melden maar ik kan mij goed voorstellen dat je zuinig bent op je spullen... DUS.. gewoon naar de shop gaan.. Kunnen ze achteraf nooit zeggen dat het aan jou gelegen heeft en dat je het had moeten melden En als ze zeggen dat die lus geen kwaad kan dan vinden ze het vast niet erg om het probleem voor jou op te lossen... Succes
|
|
|