DENNS
|
ik ben er ook vanaf een uur of 11
|
|
|
Merc
Gast
|
de golven zijn redelijk vlak, dus ik ga gewoon naar m'n homespot bij de club. Dan hoef ik geen 15 min te sjouwen met mijn spullen.
|
|
|
Alferink
|
Uur of 10:45 ben k d'r
|
|
|
fransie
|
ik ben er om 19:00 ik baal er van dat ik moet werken!!
|
|
|
|
jeroen90
Gast
|
jup ben er ook kwart voor 11 ongeveer
|
|
|
Res-Q
Geen avatar
|
word weer een gezellige drukte dus. ik moet eerst motorrijden, daarna kom ik meteen.
|
|
|
Lex
|
geen vervoer , en zaterdag geen wind, nu maar hopen op zondag
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Misschien als beetje wind staat
|
|
|
alexx
Gast
|
is er wind dan? windguru zegt van niet actuele waterdata bulletin zegt van wel 's ochtends...
|
|
|
DENNS
|
windfinder zegt van wel
|
|
|
alexx
Gast
|
tja... varierend tussen 9 en 12 knopen da's wel heel krap aan... (voorspelling voor hoek van holland)
maar ja, actuele waterdata zegt over hoek van holland voor de period 8u-20u op vrijdag (in bft): NOORDWEST 4-5, AFNEMEND 3-4, LATER KRIMPEND WEST
|
|
|
JanJos
Geen avatar
|
Hey,
Ik wil het morgen eens proberen met mijn eigen spullen. Paar weken terug les gehad bij surf en soul en volledig geinfecteerd en de afgelopen week mijn eigen spul aangeschaft Maar de eerste keer met eigen spul is wel spannend natuurlijk.
Maar nu is de vraag, zijn er mensen die zin hebben om morgen, mij een beetje te helpen. Met tips bij het optuigen, oplaten etc. Ben in ieder geval aanwezig met mij broertje.
Als er toevallig nog mensen, uit de omgeving van utrecht een liffie nodig hebben. Ben ik niet te beroert. Let me know.
Hoor het wel, Jan Jos
|
|
|
Mak
|
hallo ik weet niet hoe jullie aan die voorspellingen komen, maar ik ken ze niet vinden hoor...
|
|
|
Alferink
|
KlikWindguru is toch wel redelijk nog....maar iedere keer als die ververst wordt word het minder :X
|
|
|
Mak
|
denk dat ik maar tot na het weekend wacht, dan ziet het er stukken beter uit...En dan ben ik nog vrij ook. (hangloose_kitesmiley) moet niet gekker worden
|
|
|
D.D
|
Ik ben er ook. Hopen op weinig buien en veel wind
|
|
|
Res-Q
Geen avatar
|
gister op t nieuws zeiden ze 4-5 bft, en guru zit meestal een paar knopen onder de echte hoeveelheid wind die er staat.
|
|
|
Merc
Gast
|
Vandaag kan je alleen nog maar hopen dat er iets van waar is. Zondag ziet er hoopvoller uit!!!
|
|
|
adrenalin
|
7ms op scheef en HvH, ik twijfel nog. Ben deze week al te vaak voor niets naar het strand gereden...
|
|
|
Spike_L
|
Ik hoop vandaag ook te gaan.... Heb sinds vorige week ook een eigen setje, maar al 2x voor niets geweest... 1x totaal geen wind.... 1x onweer... dus hoop vanmiddag nog wel even te kunnen... Kite wil de lucht in!! Ben er rond 4 uur.... dus dan de regen thuis laten graag!! En een blikje wind open trekken!
|
|
|
adrenalin
|
Ga het het toch maar op wagen. De meeste weersites meldden nu een hoogte punt, na 17:00/18:00 wordt het niets meer.
|
|
|
alex_1975
Gast
|
van 9 tot 12 uur heerlijk met mijn 16 gekite op Slufter. ( Ik denk was 15-16 knopen). Later kwamen nog paar gozers..
|
|
|
LEAF
|
yep het lijkt goed te waaien en eindelijk droog, ga zo maar eens naar de Slufter
|
|
|