|
dimitri
Gast
|
Its me, Robin.
|
|
|
Tom Kite
|
Nou van mij mag dat dateforum er best wel komen hoor (grinnik_kitesmiley)
Op het strand kom ik nooit kitechicks tegen dus misschien maar op zo'n mannier (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
We zijn toch niet wanhopig aan het doen he, Tom Kite.
|
|
|
Micky
|
Hee Kitty, kan je nog even een beschrijving van die gozer erbij doen..... Heb al een tijdje niet meer in de spiegel gekeken (tong_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Istie net zo knap als de man hier links van mij.
|
|
|
|
robin..
|
ik heet -robin-
|
|
|
sjembek
|
ik ook (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik ook, durf er normaal gesproken niet voor uit te komen
|
|
|
margrietje
|
iemand van minstens 1,90 blond haar (liefst iets langer met krulletjes) blouwe ogen op dit forum? wie bied? oja in de buurt van nwijk of amsterdam is wel zo makkelijk!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k ben wel blond, maar 1,89 das bale
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
(cry_kitesmiley) en als ik nou op mun tene gaat staan
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
iemand van minstens 1,90 blond haar (liefst iets langer met krulletjes) blouwe ogen op dit forum? wie bied? oja in de buurt van nwijk of amsterdam is wel zo makkelijk! blauwe ogen blond haar 190 lang maar woon bij Breda-Tilburg in de buurt ;(
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Voor ik zondag werd omgebouwdt hete ik robin...sorry maar na jou gesprekje wist ik het zeker. Ik zat niet lekker in me vel... Uhm ken wel een robin in amersfoort...ook goed? mzzsl
|
|
|
Jappy
|
iemand van minstens 1,90 blond haar (liefst iets langer met krulletjes) blouwe ogen op dit forum? wie bied? oja in de buurt van nwijk of amsterdam is wel zo makkelijk! Hahahaha, zo groot ben jij toch niet??
|
|
|
Passie
|
iemand van minstens 1,90 blond haar (liefst iets langer met krulletjes) blouwe ogen op dit forum? wie bied? oja in de buurt van nwijk of amsterdam is wel zo makkelijk! Misschien is Robin (s) wat voor je?
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha kitty heb je foto? misschien herkent robin je ben niet nieuwschierig whaha
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Oooohw Robin!!! Die kennen we allemaal? Das toch die namaak wekker-robot, uit de afleveringen van Bassie en Adriaan?
|
|
|
Vinni
|
Oooh, die
|
|
|
|