kite in cabo verde feb-maart??

pw

Geen avatar

December 09, 2006, 22:41:56
edit2Rapporteer  
jo wie heeft er info over cabo verde in februari- maart
wij willen daar met de locals twee of drie weken maximaal gaan Joepie Joepie
graag wat info over windzekerheid hotels vluchten temp etc.
bedankt voor de info alvast
groeten flakkee local YeSS schater schater
ItsMe.Erik

Antwoord #1 December 10, 2006, 19:00:42
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Ik en mij kameraad zoeken ook een windzekere stek rond februari-maart om een weekje te kiten

Dus kom op met die info.  ThumpsUp

Ideetje, misschien kunnen we met meerdere kiters ergens gezamelijk naar toe gaan. Intresse  Huh
Flakkee-John

Antwoord #2 December 10, 2006, 19:56:26
edit2Rapporteer  
ListenToMe Ik en mij kameraad zoeken ook een windzekere stek rond februari-maart om een weekje te kiten

Dus kom op met die info. ThumpsUp

Ideetje, misschien kunnen we met meerdere kiters ergens gezamelijk naar toe gaan. Intresse Huh

Als het meezit gaan wij met al veel locals, maar blijkbaar is er niemand met info mbt Cabo Verde.

Zullen deze vraag ook eens internationaal wegzetten wie weet zijn daar wel mensen die dit weten

ItsMe.Erik

Antwoord #3 December 10, 2006, 20:38:35
edit2Rapporteer  
Op deze link heb ik wat leuke info gevonden.
http://www.kitesurfcaboverde.com/

Dit zegt de site betreffende de wind

The weather is comfortable all year and the climate has often been characterized as the “Caribbean of Europe”. The winter (November - March) gives temperatures from 20-27 degrees Celsius with a slightly lower temperature in the evening often warranting a light pullover. The winter is windy; the trade winds from the Sahara will blow almost every day from 15-27 knots. In the summer the temperature is high for European standards, reaching 30 degrees with hot nights. The wind will drop 50 % in the summer. There is hardly any rain in Cabo Verde, just a few drops in the year.
In the winter the swell will attack mostly the west part of the islands sometimes producing monsterly waves. In the summer the ocean is calmer.

Ik hoop dat jullie hiermee verder komen

Eenkleine toevoeging wat ik ook nog op de site tegen kwam:

Hence the kitesurf season is from mid September until May, with the best months being January, February and March. Check the Island of Sal section for details of the spots and what level you need to be to kitesurf the different spots
Flakkee-John

Antwoord #4 December 10, 2006, 22:06:29
edit2Rapporteer  
Ja deze site hadden wij ook al gevonden.

Maar ervaringen van mensen die er geweest zijn geven vaak een beter beeld vandaar deze vraag.
We zijn in ieder geval aan het kijken om daar naar toe te gaan
Flakkee Local

Antwoord #5 December 11, 2006, 03:01:55
edit2Rapporteer  
mag ik mee om te blazen???????
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.