The Submarine
|
Nou kennen we die duscussie wel hoor... Dus Peace
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan er nog gasten morgen (dinsdagmiddag) naar andijk ?? Vanaf 15.00 uur kan ik er zijn als er wind is Gr Richard
|
|
|
Idefixe
|
als er wind is ben ik er 16.00
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Andijk was top 10 meter en 27 a 28 knopen maximaal plus een lekker zonnetje. Ik ben helemaal gesloopt Waren zelfs nog duitse kite badgasten die zie je eigenlijk nooit op Andijk (grinnik_kitesmiley) Siemme ik heb je bus wel maar jouw niet gezien je zat zeker op het kleine meertje ?? Gr Richardt
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Klnkt goed Richardt!!!! Lekker man!!! Ik was helaas bezig met het ophogen van de tuin... 120 kruiwagens met zand... Ben net zoals jij, helemaal verrot. Alleen helaas niet van het kiten. Whahaha Super gemiste kans duszzz. Bah
|
|
|
siemme
|
ja klopt ik was op t kleine meertje aan het kiten ik heb jullie helemaal niet gezien of was theo niet mee?
|
|
|
Keut Local
|
Gister was ff lekker op Andijk...Vorige week maandagavond op Medemblik aan het kiten geweest. Stond een duitser foto`s te maken. Had hem even m`n e-mail adress gegeven. Hij had me ze vandaag gemaild. Zit toch wel 1 hele mooie tussen vind ik zelf (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
Hi-res ingelijst boven je bed?
|
|
|
Keut Local
|
hahaha, nee zo mooi is ie nu ook weer niet...Maar goed ben d`r blij mee (grinnik_kitesmiley) Sta nooit op de foto dus dacht laat ik hem even aanspreken...toch mooi dat hij ze even heeft gemaild...Vind het wel mooi dat m`n kite en ik er helemaal op staan...plus ondergaande zon
|
|
|
Haring High Richardt
|
Stond een duitser foto`s te maken Zijn ook goeie duitsers (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
ja klopt ik was op t kleine meertje aan het kiten ik heb jullie helemaal niet gezien of was theo niet mee? Theo was er niet werken Was ook op het kleine meertje todat Henkie van Ginkel er ging varen en die doet wel eens rare dingen en heeft veel ruimte nodig (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ik heb me toen maar opgeofferd en ben op het Ijselmeer gaan varen in mijn eentje Lekker rustig over de golven lopen klooien. Prachtig man en van niemand last. Ik zag dat er wel een kite of 7 a 8 aan het varen waren en ik vind het met 2 a3 kites al druk al met al een mooi middaggie Gr Richardt
|
|
|
R@bert
|
Klnkt goed Richardt!!!! Lekker man!!! Ik was helaas bezig met het ophogen van de tuin... 120 kruiwagens met zand... Ben net zoals jij, helemaal verrot. Alleen helaas niet van het kiten. Whahaha Super gemiste kans duszzz. Bah
Je hebt ook wat gemist op Muiderberg, dude..deBeun was er wel, die heeft zich goed vermaakt met zn 9m. Eerst was er ongeloof, waar Hans is, is Mark en vice versa, haha.. tot op t water greetz
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahaha ja hoorde het al. Zelfs Robin werd voor Mark aangekeken. Het is toch wel heel erg hoor!!!!
Jullie wel ff lekker geknald hoorde ik al. Supertollllllll
Zie je weer Robert!!
M
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo kon zich weer niet vrij worstelen van zijn werk... Voorlopig was afgelopen zondag voor mij de laaste keer zo te zien op de windsite's... (cry_kitesmiley) Kan ik rustig naar een andere tuut tuut uit gaan kijken... :
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tuut tuut? Een snorfiets met een knijptoeter? ;-)
|
|
|
roeb
Gast
|
Whahaha ja hoorde het al. Zelfs Robin werd voor Mark aangekeken. Het is toch wel heel erg hoor!!!!
Jullie wel ff lekker geknald hoorde ik al. Supertollllllll
Zie je weer Robert!!
M
Huh, hoe bedoel je die Mark? Je hebt trouwens leuke avond gemist maandag..
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ze dachten natuurlijk: Tjezus wat een lekkere kerel met die blauwe waroo, dat kan alleen maar Mark zijn, maar nee, het was Robin.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ook een lekkere vent toch, althans dat hoor ik AL die kitechicks zeggen. Boffert
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een dagje dinsdag namiddag lekker rippen heb nog nooit zo stabiel gevaren werd steeds brutaler en de sprongen ja ja 3 mtr zeker kon bijna de eifeltoren zien nee even alle gekheid op een stokje die kiteloop is er nog voor de vakantie of met die waroo of met de rebel maakt me niet uit (hangloose_kitesmiley) verheug me erop dat m'n zoon ook gaat kiten begint in de week na de pasen eerst even lessen bij vdberg en dan varen DeBeun jr hij heeft een heel klein blauw bussie ben blij dat ik nog gevaren heb want rest van de week nada nada ben weg met de pasen dus tot volgende week (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Volgende keer maar de stok meenemen om ze van mij af te slaan, anders komt er weer niks van kiten.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanaf Zondag wordt er weer wat wind ( West) voorspeld ,Na een paar dagen ziek in bed gelegen te hebben ben ik er weer helemaal klaar voor .....
|
|
|