@LaurenS
|
Whehheheheheeeeeeeee Maar euhh, hoe laat op Muiderberg? Afhankelijk van de buienradar?? Of gewoon vaste tijd, uur of 11?? vanaf middaguur gaat ie pas echt lekker woeien... @Lauxus, laat es wat horen, mede als de beun-vader!! Sorry mr Nova,ik moet weer us werken zaterdag ,dus niet van de party.Volgende week weerrrr
|
|
|
|
rikjonker
|
Morgen (zaterdag) na een uur of 12.00 ziet het er goed uit. In ieder geval goed genoeg om lekker met mijn droogpak het water op te gaan Wordt N-NNO en dan zijn er meerdere spots lekker, dus waar gaan we heen? Enkhuizen, Muiderberg, Warder of toch Medemblik? Laat het even weten. Rik
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Maar natuurlijk!!!!!!!! Ik belde je nog terug maar je werk telefoon stond al uit. Ik ben er rond of net voor het middaguur!!
|
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik wil zaterdag 22-3 nog even wat uurtjes het water op wie gaat er richting muiderberg
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wil een site gaan opzetten, voor de Schell Locals aka NoordHolland KiteKings. Filmpjes, foto's, informatie, en vooral flauwekul!!!!!!
Banner een beetje in deze stijl. Verder veel zwart, strak... Beetje duister...
|
|
|
|
Marsie
|
leuk idee Mark
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er top uit mark een eigen logo ben je klaar voor morgen ? ik ben er denk ik om een uur of 12:30 op muiderberg
|
|
|
|
|
|
|
siemme
|
Gaan er nog mensen in de kop van noord holland?Ik hoop dat de windrichting iets veranderd zodat we lekker de zee op kunnen
|
|
|
|
Molliebollie
|
Gaan er nog mensen naar Andijk vandaag? Het lijkt nu (hier in Amstelveen) nog wel erg rustig met de wind...hopen dat het straks iets aantrekt.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hier begint het al... In zaandam... Alleen komen er ook donkere wolken aanzetten.
|
|
|
roeb
Gast
|
Loos alarm gasten, het wordt niets vandaag... Blijf gewoon lekker thuis bij je vrouwtje en ga maar naar een meubelboulevard ofzo... Ps. Mark, ziet er vet uit dat logo... Maar of jij verdwijnt er uit, of die vieze best kite met best board...
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
he robert zie toch net dat het gaat waaien maar jij als deskundige zegt van niet ik had wel het plan om naar andijk te gaan
|
|
|