|
|
audi
|
Was topwind 30 knopen en een zonnetje alleen niemand aanwezig en in mijn eentje ga ik niet op zee
doe je goed richardt veiligheid voor alles
|
|
|
siemme
|
egmond was top
|
|
|
Haring High Richardt
|
Had het even op kite high gezet siemme dan was ik naar Egmond gegaan
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb het gisteren avond al weer goed gemaakt heb alleen pijn aan m'n rug ( andere ) vrijdag na het werk zeker rossen op schell tot het donker word
|
|
|
|
siemme
|
Ja sorry richard had ik wel effe kunnen doen heb er niet aan gedacht volgende keer zet ik t er wel op waarschijnlijk zaterdag weer en zondag ook. Had het even op kite high gezet siemme dan was ik naar Egmond gegaan
|
|
|
|
Marsie
|
sjeeeeeeeeeetje wat voor werk doe jij Richard ? Ik wil ook wat meer kite vrij, ik naai mijzelf altijd al op dat ik nooit kan. Verkeerde baan denk ik en papa van jonge kids = weinig tijd. Maar straks uurtje langer licht en ga dan als ik kan door tot het gaatje. En ja hoor aankomend weekend heel weekend naar Brabant,geen water Nou nog even dan %$#$#^#$%#$#$@
|
|
|
siemme
|
Brabant met een beetje mazzel ligt er nog sneeuw in belgie ik had t dan wel geweten snowboardje en kitjes mee en gaan slee en een kite voor de kids sjeeeeeeeeeetje wat voor werk doe jij Richard ? Ik wil ook wat meer kite vrij, ik naai mijzelf altijd al op dat ik nooit kan. Verkeerde baan denk ik en papa van jonge kids = weinig tijd. Maar straks uurtje langer licht en ga dan als ik kan door tot het gaatje. En ja hoor aankomend weekend heel weekend naar Brabant,geen water Nou nog even dan %$#$#^#$%#$#$@
|
|
|
|
Molliebollie
|
sjeeeeeeeeeetje wat voor werk doe jij Richard ? Ik werk als jij slaap en in de weekeinden om de week , zodat je door de week een hoop vrije tijd heb Misschien een andere baan zoeken ??? Directeur ??? Ik wil ook wat meer kite vrij, ik naai mijzelf altijd al op dat ik nooit kan.
Verkeerde baan denk ik en papa van jonge kids = weinig tijd. Heb je geen vrouw oma of opa kennis, buurvrouw, etc etc etc die graag op de kids past Corus? Dan kun je na een nachtje werken direct door naar het strand
|
|
|
Haring High Richardt
|
Werk niet alleen ,snachts maar ook overdag zit in de beveiliging
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
vrijdagochtend ook nog liefhebbers voor schellink?
|
|
|
@LaurenS
|
Tot vrijdag op schell,heb er zin an .Afhankelijk van de wind denk ik 14:00 daar te zijn. Eerst slapen kom uit de nightshift en dan hopenlijk 5 dagen kiten
|
|
|
|