|
MEGALOOPBEUN
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vrijdag weer jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa en op de film neem ook mijn camera mee met statief dus zoveel mogelijk tricks ben er ook een uurtje of 3 lekker knallen
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nou volgens mij zijn wij de enige die het op die momenten, van net wel net niet, het meest positief zijn van jullie allemaal zijn, en dan dus ook gaan... Dus wat dat betreft stralen wij alleen maar positieve wind-energie uit. Het zijn de twijfelaars die het voor ons allemaal verpesten!!!!!! @Beun, en de rest ook natuurlijk. Zaterdag lekker dagje maken op IJmuiden???? Morgen ff Schell natuurlijk!
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou volgens mij zijn wij de enige die het op die momenten, van net wel net niet, het meest positief zijn van jullie allemaal zijn, en dan dus ook gaan... Volgens mij hebben jullie nog niet genoeg wind ervaring ( heb niks met positief te maken) en gaan jullie als je ook maar denkt dat je kan naar het water om te kiten. Richard heeft dat ook nog wel eens en rijdt ie weer voor jan l.u.l. zoals ie dat dan zegt.. Dus mannen over een jaar of wat dan blijven jullie ook thuis met dat weer omdat je dan weet, zoals de meeste sporters die met wind spelen, dat het toch niks wordt.... Oh ja tot morgen dan gaat het wel waaien........ Als het goed is..................................... .
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij hebben jullie nog niet genoeg wind ervaring ( heb niks met positief te maken) en gaan jullie als je ook maar denkt dat je kan naar het water om te kiten. Richard heeft dat ook nog wel eens en rijdt ie weer voor jan l.u.l. zoals ie dat dan zegt.. Dus mannen over een jaar of wat dan blijven jullie ook thuis met dat weer omdat je dan weet, zoals de meeste sporters die met wind spelen, dat het toch niks wordt.... Oh ja tot morgen dan gaat het wel waaien........ Als het goed is..................................... . Dan ben ik zeker en snelle leerling .Ik ben zelden voor jan l.u.l. gereden
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Volgens mij hebben jullie nog niet genoeg wind ervaring ( heb niks met positief te maken) en gaan jullie als je ook maar denkt dat je kan naar het water om te kiten. Tip: Golfsurfboardje kopen! Gister erg lekker dagje op het golfsurfboardje gehad en vandaag hopelijk op herhaling! Morgen daarentegen weer is kiten! Zijn er nog echte Noord Holland kite koningen die naar Wijk gaan? Tot half 4 kan ik varen daarna naar het werk!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
The Kings zijn op Schellink, zaterdag waarschijnlijk IJmuiden...
Enjoy!!!
|
|
|
pim89
|
Wie gaat er zaterdag vroeg naar Zandvoort later in de middag zal de wind namelijk droppen.
pim
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen daarentegen weer is kiten! Zijn er nog echte Noord Holland kite koningen die naar Wijk gaan? Tot half 4 kan ik varen daarna naar het werk!
Is behoorlijk aflandig,niet doen denk,wind is zuid
|
|
|
siemme
|
Zaterdag lekker op egmond kiten weet nog niet precies hoelaat en heel mischien morgenmidag ook nog effe snel
|
|
|
Davidoff
Gast
|
siemme!
ben er zaterdag ook bij! rond 14:00
zondag ooK!
David
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Volgens mij hebben jullie nog niet genoeg wind ervaring ( heb niks met positief te maken) en gaan jullie als je ook maar denkt dat je kan naar het water om te kiten. Tip: Golfsurfboardje kopen! Gister erg lekker dagje op het golfsurfboardje gehad en vandaag hopelijk op herhaling! emiel! e koop: North Rocketfish 5'4 uit 2006. In goede staat verkerend golfsurfboardje inclusief boardbag. Prijs: 275 euro Klik op de foto voor een vergroting Prijs: 275 euro Contact: Emiel Kruisdijk Wormer zie hierboven je advertentie.. ik neem em voor 190 voor je over! David
|
|
|
siemme
|
ja denk dat ik er om 14:00 wel ben zaterdag zondag is de wind al bijna weg om 14:00 dus effe kijken wat de wind doet
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker morgen varen ben er zeker al om 1 uur tot het donker word alle locals aanwezig ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig theo alleen nog effe morgen vroeg werken ben er klaar voor
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Volgens mij hebben jullie nog niet genoeg wind ervaring ( heb niks met positief te maken) en gaan jullie als je ook maar denkt dat je kan naar het water om te kiten. Tip: Golfsurfboardje kopen! Gister erg lekker dagje op het golfsurfboardje gehad en vandaag hopelijk op herhaling! emiel! e koop: North Rocketfish 5'4 uit 2006. In goede staat verkerend golfsurfboardje inclusief boardbag. Prijs: 275 euro Klik op de foto voor een vergroting Prijs: 275 euro Contact: Emiel Kruisdijk Wormer zie hierboven je advertentie.. ik neem em voor 190 voor je over! David zal het denk je niet handiger en netter zijn om direct met Emiel contact op te nemen dan
|
|
|