MEGALOOPBEUN
|
morgen ijmuiden effe lekker tekeer gaan alle schell locals aanwezig ?
|
|
|
360
|
ik probeer vrouw en kind over te halen in de strand tent bij ijmuiden te gaan lunchen. zo dat ik even een paar rakjes mee kan beulen met de noordhollandse kite koningen
|
|
|
To
|
waar kom je vandaag beginnende kiter?!
|
|
|
@LaurenS
|
Wind wordt helemaal top vandaag ,lekker raggen met de 10 op Ijmuiden.Heb er zin in,eerst slapen
|
|
|
kitaholic
|
morgen ijmuiden effe lekker tekeer gaan alle schell locals aanwezig ? Ben er rond 1 uur! Ziet er mooi uit....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo ben er klaar voor ga alvast richting ijmuiden is nu al 18 knoopies oftewel 10,5 ms er kan gevaren worden
|
|
|
Retard
|
Veel plezier Hans hoop dat ik nog een lift kan scoren Gr Richardd Ik woon in wormer.Met de trein reizen is geen probleem
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer lekker op ijmuiden,beetje vlagerig maar goeoeoed !|Gezellig met theo en frank .Frank ging wer hooooooog met mooie loopies .Theo nog bedankt dat ik kon meeliften onder de spoorboom door laterz P
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Hans ....Ik was er wat later om een uurtje of 13.30 en heb je niet gezien ,wanneer kom je nu eens op normale tijden dan is het veel gezelliger , en de wind was ook nog eens een stuk harder in de middag ... Ik heb wel lekker gevaren,Theo en Peter waren er ook nog ,aardig hoog gesprongen vandaag er stonden lekker golven op ijmuiden............. maar doe mijn maar Schellinkhout
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja was zeker lekker maar vind als het zo rustig is ook lekker kijk heb ook nog een wederhelft die wou effe de stad in en die moet je ook tevreden houden volgende keer beter frank vind ook schell lekkerder maar de zee heeft ook z'n charmes aankomende week word ook lekker dus er word weer genoeg gevaren
|
|
|
roeb
Gast
|
Wat een super dagje weer op Wijk! We (Mark, Remco en Ik) waren om 12:45 op het strand en tot 16 uur gevaren. Lekker lopen springen en loopen, tussen de golven door! Alleen nog een mega bult op mijn hoofd, van een mega crash/loop Ik loopte de kite onder me door Mn boardshort zat halverwege mijn knieen, mn been lag door mijn lijnen, mijn board lag 50m achter me en ik stuurde mijn kite daarna nog even in een tweede loop richting het water
|
|
|
|
roeb
Gast
|
PS ik hoop dat de wind lekker blijft staan die voorspeld is (eind v/d week), zodat we weer eens met noorden wind kunnen beuken!
|
|
|
|
roeb
Gast
|
haha nou ik was pittig ver uit de kant, denk wel 100-200m maar het was een mooie dag, horen dat de foto's zijn gelukt!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen het was weer es een ouwerwets topdaggie. Peter kost je drie euro he achter me aan onder de slagboom door. Nog bedankt voor de de man die mijn boardje effe terug bracht toen me kite in het water lag. Deze week allemaal vroege diensten en woensdag vrij dus dat moet lukken
|
|
|
360
|
HEEL ERG LEKKEL WEER VANDAAG @ HP BACKROLLBEUN nou dacht ik dat ik al vroeg was op een zondag om 10.45 heeft de Beun al een 1 uur en 45 min staan knallen mooi beesie hoor die nemisis @ Laurens je bent geflitst bij de spoorboom waar was je trouwens, ik heb je niet gezien ben ik zeker weer te gehaast van het water gegaan om thuis nog met moeder de vrouw te kunnen spelen
|
|
|
@LaurenS
|
Gelukkig dinsdag de hele dag vrij en de voorspellingen zien er goed uit Waar gaan we heen Ries?? ,Ik ben ook de hele dag vrij,dinsdag, dus dat wordt ouweweds kauwkleumen.
|
|
|
Retard
|
Hij was Heerlijk op Ijmuiden alleen mocht hij wel ietsje krachtiger De golven waren ook lekker hoog voor mijn doen dan Bedankt voor de lift Marco sorry dat ik je overgehaald heb Gr RIchardd
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Gr RIchardd [/quote] Hij was Heerlijk op Ijmuiden alleen mocht hij wel ietsje krachtiger De golven waren ook lekker hoog voor mijn doen dan Bedankt voor de lift Marco sorry dat ik je overgehaald heb Gr RIchardd Graag gedaan! het ging niet echt lekker met mijn momenteel gammele ruggetje en hield het na 1 1/2 voor gezien. Hopelijk volgend weekend weer helemaal de oude. Was trouwens mijn boardje nog ff kwijt. Gelukkig had een Engels sprekende windsurfer hem gesignaleerd en kon ik hem tegemoed draggen.. Geef mij Schelliewoedie maar!
|
|
|
Retard
|
Ow ook dat nog en je parkeergeld was gratis hea toch nog Jammer dat ik je niet ff persoonlijk heb kunnen bedanken maar jah Gr RIc
|
|
|