arvidnl
|
net terug van Ijmuiden. heerlijk gevaren van 13.00 tot ongeveer 17.00. begin de zee steeds leuker te vinden!:-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Pas je dan wel op met die mooie bus!!! teigert!!!
Vooral die stickerds op de zijkant Ik rijd voorop he, en Peter er achteraan dus hij moet uitkjken, heb al eens gedacht om te stoppen als ik net voorbij de slag boom ben kijken of Peter dan de slgboom op zijn dak krijgt
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb vanmiddag redelijk goed kunnen varen op Schell.. het waaide W/NW met ongeveer 25 /30 knp ... Bij de kant was het niet lekker maar als je wat verder het water opging was het het goed te doen ,er zaten trouwens harde vlagen bij had mijn handen vol aan mijn 9 mtr ...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, absoluut een mooi windje vandaag. Jammer dat ik niet kon. Morgen ben ik zeer waarschijnlijk wel van de partij. Wie o wie voor morgen aan het eind van de middag vanaf een uurtje of half vijf tot we geen zin meer hebben. Ik hoop naar Schel te gaan, maar de wind komt wel vrij veel uit het Noorden-Noordwesten. Niet echt heel gunstig. Kan ook hier om de hoek gaan op Muiderberg, al vind ik dat nou niet echt een fijne spot.
|
|
|
franco
|
andijk was ook top,alleen wel een klotsbak. hee gabbers mijn power strap gaat steeds weer op vol, is niet meer in te stellen, iemand een tip.
|
|
|
@LaurenS
|
In tegenstelling tot IJmuiden . Wat was ie weer mooi vandaag en die golvies . Ik ben klaar voor texel . Nu de wind nog
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Geen wind van het weekend zoals het er nu naar uit ziet. Misschien maar kijken of we het weekend evt kunnen verschuiven
|
|
|
zwafra
|
Dat is niet mogelijk volgens mij ...maar misschien valt het wel mee met de wind ... voor Vrijdag en Zondag heb ik goede hoop... anders maar het alternatieve programma...
|
|
|
|
THEGREEN
|
Morgen nog mensen naar Andijk? Ik moet 's morgens werken en wil dan direct door.. Wind ziet er goed uit, gaat toenemen naar 18 knts.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgenmiddag nog leute? Schel? Andijk?
|
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Zie ik je daar morgen!
Hoop er rond een uur of 2 te zijn, als je iemand ziet stuntelen. That's me!
|
|
|
360
|
|
|
|
THEGREEN
|
Wind is NW dus ik denk dat Andijk iets constanter is ;-)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wind is NW dus ik denk dat Andijk iets constanter is ;-) Je hebt gelijk, maar mijn verstand moet het nog winnen van mijn gevoel....
|
|
|
GetHigh
|
Gister heerlijk gevaren op ijmuiden, gaan we zeker vaker doen. Gelukkig heb ik mijn Dos 7m kunnen varen voor het eerst. wel effe wennen dat ie zo snel is vergelijkbaar met mijn 10mbullaroo. Heerlijke kite is alleen wel 2 keer uit de lucht gevallen zonder verklaring . Maar het herstarten is echt een eitje, heerlijk. Vanaf 20 knoopjes is die net te varen met mijn 75Kg. Top dagje
|
|
|
zwafra
|
@ Erwin ..hoewel het nog wel aardig waait,ga ik vanmiddag niet naar Andijk ..
|
|
|
Vloot
|
Ik ga zo ff kijken op schellinkhout
|
|
|
To
|
laat het dan ff weten of het wat is
|
|
|
|
To
|
als het waait
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, het houdt niet over hier in Almere. Denk dat het niets gaat worden straks.
|
|
|
|