Tim_GTS5
|
Gevoelstemperatuur nu : Vaar lang door maar dit is mij toch echt even te koud hoor, volgend weekend weer ZW volgens KNMI
|
|
|
Giertje
|
Zit in de verpleging! Top Peter je moet nu eenmaal prioriteiten stellen. met goede zorg herstelt Kitty echt sneller.
|
|
|
PeeWee
|
Zit in de verpleging! Top Peter je moet nu eenmaal prioriteiten stellen. met goede zorg herstelt Kitty echt sneller. Eens!! Vertroetelen, vertroetelen, vertroetelen. See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Al is het bokkoud, ik moet ff varen ! Thuis zitten te azijnzeiken kan je je hele leven nog ! En Zo Is Dat !!!![/color] . Heb al een zwager die niets liever doet dan dit en daar wor je niet vrolijk van . Kou is een emotie, dat moet je loslaten Sander ! Krijg je het vanzelf warm Uitspraak van een badgast die ik heeeeel goed ken maar hoe heette hij ook al weer ??? En gasten, hoe was het vanmiddag in de kou ???
|
|
|
TBK
|
Zo, net terug van Enkhuizen. Lekker windje en totaal niet koud gehad ! Goed gepowerd met de 9 meter en wat me opviel, totaal geen locals, alleen een paar kiters die voor een sessie helemaal vanuit regio Rotterdam hieheen kwamen rijden. Zij hebben dus niet voor Jan L-L gereden, het was gewoon top.
|
|
|
franco
|
deze logal had geen tijd van daag maar morgen in de middag ben ik er ook hoor franky12 uur ongeveer precent, zie je.
|
|
|
Giertje
|
laat je niet gek maken Franco Die ijsbeer uit Hoorn voelt geen kou.
|
|
|
TBK
|
laat je niet gek maken Franco Die ijsbeer uit Hoorn voelt geen kou. Ger, koop dan toch is een droogpak, echt een wereld van verschil !
|
|
|
Giertje
|
Je hebt gelijk Frank Na de zomer koop ik er een.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wie nog meer morgen, als er nog meer gaan dan ga ik ook wel heb wel heel veel zin
|
|
|
mocem
|
had je beter vandaag kunnen gaan Tim. morgen word het nog iets kouder. Als de temperatuur rond de 3 is dan kom ik ook wel kijken in enkhuizen
|
|
|
onderaqua
|
Beterschap met Kiity Peter . Sjit happens always on the wrong time
|
|
|
Pimp
|
Zo, net terug van Enkhuizen. Lekker windje en totaal niet koud gehad ! Goed gepowerd met de 9 meter en wat me opviel, totaal geen locals, alleen een paar kiters die voor een sessie helemaal vanuit regio Rotterdam hieheen kwamen rijden. Zij hebben dus niet voor Jan L-L gereden, het was gewoon top. Bikkel!
|
|
|
franco
|
zo even eten met vrouw en dan spullen pakken en om de hoek bij mij in enkhuizen lekker kite wie o wie.
|
|
|
franco
|
zon schijnt en er is wind
|
|
|
@LaurenS
|
En het is niet koud
|
|
|
|
|
franco
|
hee daar gabbers, ik heb in mijn bezit een sony vol hd camcorder met 120 gig hardeschijf daar in ,maakt dus vol hd 1080p films met daar bij een tas waar hij in past en tweede accu, en onderwater behuizing. nu ander half jaar oud gaat weg omdat wij in 3d willen filmen, voor intresse doe een bod in persoonlijk pbtje.
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Gisteren op Enkhuizen,
Een heerlijke sessie mogen beleven samen met Jesse! Na een korte stop vraagt iemand me: "darfen Sie mich hilfen". Een klein mannetje, snorretje en al opleeftijd. Sta ik dus stomverbaasd in Enkhuizen 1 graad en een hele mooie bries, waardoor de gevoelstemp op ver onder nul ligt, tref ik een Duitser aan! Niet zomaar een duister, maar ik wil jullie zo vroeg in het seizoen waarschuwen voor onze oosterbuur, deze is levengevaarlijk!. Mijn kite hang al in de lucht en besluit hem te helpen met zijn kite op te laten, spijt als ik eraan terug denk. Hij loopt eerst terug richting huis en gaat met deze zuidooster vol in het windvenster staan, na en hoop aanwijzingen en gevloek loopt die door en gaat ongeveer achter zijn kite staan. Eindelijk staat die op de juiste plek om zijn kite op te laten. Ja hoor een prutser met een 10 m kite welke rechtstreeks richting de boom gaat en er staat maar 1 boom. Na 15 minuten gevaren te hebben kreeg hij het toch koud in zijn 5/3 pak (raar, gevoelstemp -5), ondanks zijn Duitse doch wel aanwezige buik, vetrollen in zijn nek en isolerend snorretje. Besluit hij heel wijs te kappen en wilt zijn kite neerlaten, nee niet wachten op iemand anders: "wij duitsers zijn de helden van de kust en weten ons hier wel staande te houden". Dus gewoon al zijn safetys trekken en 1 draad vast houden, hij heeft waarschijnlijk nog nooit mit der Ronnie Rodeo gesproken. Kite als een debiel loopend weer richting de wel bekende en enigste boom, verdamt mal de kite mist de boom en land in het water. Ik daar direct op af dacht dat hij in de problemen zat en wilde zijn kite pakken. Hoor ik achter me: "Nein Nein alles under controlle, Ich mache das immer! Geweldig, wees dus gewaarschuwd deze duiters heeft nog een hele kite en komt ook wel eens op Oostvoorne, daarnaast gaat hij ook wel eens met een vriend (ja duisters hebben ook vrienden) naar de Brouwersdam. Dan zijn er dus 2 gevaarlijke Duitsers!
Ik heb niks tegen Duitsers, maar heb het dit jaar al een paar keer mee mogen maken, als je niet weet waar je moet gaan staan als je een kite op gaat laten, laat ik hem niet meer op. Mensen brengen op deze manier andere in gevaar, neem les? Zand, bomen en prullebakken kunnen hard aankomen als het mis gaat met oplaten.
Dit moest ik effe kwijt, hoop dat de mensen die vandaag gevaren net zo 'n mooie dag hebben gehad als jesse en ik gisteren hebben gehad.
|
|
|
franco
|
wat een verhaal weer, en ja hoor was top op enkhuizen(mijn stadje hehehe) moet wel zeggen ijs stond op de lijnen dus op tijd weer gestopt.
|
|
|
franco
|
en tbk (franky) zijn lijnen kon hij zo aan de ijs boer verkopen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wat een verhaal weer, wat lopen er toch weer een hoop mafkezen op deze aardbol rond. Het ergste is nog dat ze het voor de rest verpesten..
|
|
|
TBK
|
en tbk (franky) zijn lijnen kon hij zo aan de ijs boer verkopen.
Inmiddels het ijs met een toefje slagroom naar binnengewerkt ! Was weer een lekkere sessie vandaag samen met Franco en nog een paar andere ijsberen ! Ik begrijp er niks meer van, zijn alle Schellie locals en watervaste NH-kitekings onder moeders rokken gedoken dit weekend. Te triest voor woorden, hoe moet dat straks op Fehmarn, blijven jullie allemaal in de bungalow zitten. Knus hand in hand om om de open haard !
|
|
|