JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou! Wind ziet er goed uit!! Heb er alleen niet op gerekend...dus ben er niet...helaas... Morgen wel ff naar HvH strand..maar gevne dan ZO af...dus dat is ook niet lekker....hmm... Gelukkig wordt het komende week weer wisselvallig..dus wind!
|
|
|
D.D
|
Wel ff lekker in de ochtend : behalve dat ik me 3e kite heb gesloopt( derde kite die doormidde gescheurd is) Dikke poepzooi.. nu dus weer geen kite...
|
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Als het waait wel maar het ziet er niet naar uit. Thomas Morgen (maandag) nog iemand voor een avondsessie naar de Playa?? Vervoer wanted!!
Poor
|
|
|
R.B.
|
ff een vraagje:
Doet de windroos van hoek v holland het bij jullie nog, bij mij staat die nog op 1 augustus terwijl de rest nog wel werkt?
|
|
|
jeroen90
|
misschien pagina vernieuwen?
|
|
|
R.B.
|
okeej maar ik kom niet uit een ei hoor dus dat heb ik al geadaan maar aan je reactie te zien doet ie het bij jou nog wel
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
bij mij is hij ook vastgelopen. Dus ik denk dat hij bij iedereen dan nog steeds op 1 augustus staat
|
|
|
D.D
|
www.windzoeker.nl en dan bij spots oostvoorne, die hebben ook een windmeter van oostvoorne, brouwersdam enz enz enz:P
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Iemand die vandaag wil gaan kiten op autostrand of slufter? Het is nu ruim 5 beaufort. Ik kan er om 18.30 uur zijn.
Thomas
|
|
|
JB - On The Edge
|
Tering..ik denk waar haal je dat vandaan....staat er nu ineens bijna 20 knopen! Leuk..ik moet tot 5 uur werken..en daarna...hm...geen vervoer!
Ben bang dat het niet hele dag/avond zoveel wind blijft...
Iemand morgen? Watersportweer geeft echt goede wind!!!
|
|
|
R.B.
|
jajah ik ben morgen aanwezig op car playa hoelaat weet ik nog niet moet eerst vanacht ff een maatje naar schiphol brengen en daarna ff tukken en dan kom ik
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wij gaan morgen ook naar autoloosstrand en ik verwacht dat we er rond 11 uur zijn, met zijn drieen. Laterz.
|
|
|
|
Jolien.
|
ik ben present boys! Wel Noord, dus vlagerig! oppassen dus
|
|
|
Jaimeson!
|
Jep vanaf een uurtje of 11.30 daar
|
|
|
Phyxsius
|
Ik ben er rond rond 17u. Eerst nog werken...
|
|
|
Jolien.
|
Nog geen idee hoelaat ik e rben.. iig slaap ik eerst lekker uit tot uur of half 10, en dan zal ik me pa is vragen hoelaat we gaan xD Ben dr denk ik wel rond 12 uur ofzo!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
mensen nog plek voor twee, die langs Rdam komen? meebetalen aan stookkosten! goed voor het mileu, etc!
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ik vertrek 17.30 a 18.00 uit Rotterdam naar Scheveningen of Oostvoorne, net waar de minste files staan. Meerijden kan.
Thomas
|
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Graaf Florisstraat, vlakbij centraal station. Je kunt me bellen om wat af te spreken, alleen van 14.30 tot 17.15 u ben ik in gesprek. 06 14245149 Thomas waar uit rdam vertrek je?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Iemand morgenmiddag nog richting Playa??
Ik heb vandaag toch maar verstek laten gaan...ten eerste die klote regen en met zulke harde (vlagerige) wind vind ik mn Torch ook niet op zn best. Tijd voor de Waroo dus...komt eraan!
|
|
|