Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Laurens
weet jij precies welk strand je moet hebben bij Ouddorp? je schijnt er verschillende te hebben waar je niet overal mag kiten
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
KNMI geeft toch 6 bft. aan ook waterdata geeft in het bulletin aan dat het mogelijk 6 kan zijn. dus toch maar kijken.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
KNMI geeft toch 6 bft. aan ook waterdata geeft in het bulletin aan dat het mogelijk 6 kan zijn. dus toch maar kijken.
damn Ron je maakt me aan het twijfelen... ff kijken en een ochtendje pakken...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat gaan we doen? De voorspellingen lopen nogal uiteen. Windguru en windfinder geven zelfs een dip aan rond 12:00 uur vandaag Ik heb ff op het luchtvaartbulletin gekeken (dat is het meest uitgebreide) en daar geven ze aan de kust 10-16kn op, toenemend met 3-6kn, waarbij er vlagen zullen optreden van meer als 10kn verschil HvH neemt de wind toe overigens, nu al 16 tot 21kn En niet onbelangrijk, zo'n 14/15 graden ( eindelijk) en zonnetje
|
|
|
Ron Rodeo
|
Like I sad, lets kick ass..... waarschijnlijk is vandaag voorlopig de laatste dag om te kiten. Ik neem het er nog van, wind of geen wind, WTF.. voor het zelfde geld gaat het de komende 4 weken niet meer woeien.... om 09:30 rijd ik naar Ouddorp.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga zo ons Rudo ophalen en mijn auto bevuilen met 16 vierkante meter ripstop van Robbie N. Ik zie je op Ouddorp Ron!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
dan ga ik zo ook maar eens kites in de auto gooien en rijden. Als jullie niet naar Ouddorp gaan geef me een bel
|
|
|
|
El Rudo
|
rauwe?
we doen parking langedijk, dat is het meest oostelijk cu you mofos daar! wel spannend, ik heb nog nooit met mannen afgesproken op een parkeerplaats...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jongens al weg?? hij is te oost voor ouddorp!!!
|
|
|
spoetnik
|
Is het Oostvoornsemeer een optie vandaag??
|
|
|
envivo
|
ik ben een beginner en zit er ook aan te denken om oostvoornse meer of auto strand te bezoeken vanmiddag! is dit een goed plan?
|
|
|
jeroen90
|
beginners niet naar oostvoornsemeer zijn strekdammetjes en ze zijn in het water aan het werk. Ook autostrand is onmogelijk is aflandige wind.
|
|
|
envivo
|
oke bedankt voor de tip wat is wel goed vandaag?
|
|
|
Spike_L
|
Zolang de wind Oost blijft, zijn er niet veel spots waar je kan varen... Wacht totdat het weer zuid-westen wind wordt, dat lijkt het aan het einde van de week weer te worden... :-) Nu hopen dat ie ook hard genoeg wordt...
|
|
|
d@ni
|
Heb mn 555 net verkocht 130 weliswaar....week geleden, maar ja daar heb je niks aan naruulrijk
Nee dat niet, maar toch bednkt
|
|
|
DENNS
|
is oudorp flex met hoog water????
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik ben een beginner en zit er ook aan te denken om oostvoornse meer of auto strand te bezoeken vanmiddag! is dit een goed plan?
niet om het een of ander maar heb jij les gehad? in ieder geval welkom op dit topic.
|
|
|
Ron Rodeo
|
is oudorp flex met hoog water????
Ja, maar dan moet je wel een bak wind hebben... En vandaag was het 4 x niks. OP het strand waaide het wel aardig, ik schat een knoopie of 16-17, maar zodra je 200 mtr naar buiten voer was het ineens weg. a day to forget.
|
|
|
El Rudo
|
ja Keessie, maar dan moet je nog wel wind hebben... Kom er net vandaan, en het was lauwe loenen, laagwater, veel stroming met de wind mee dus hoogtelopen op het strand. Alleen een zekere rauwepower bleef redelijk op z'n stek. Betere tip: ga de langedijk op, is weliswaar afgesloten maar wij zagen er wel kiters bezig. Niet dat zij nou wind hadden, maar daar is mss een poel en dan heb je die k*dtstroming niet.
Wie waren er eigenlijk bezig bij stellendam rechts van de dam?
|
|
|