Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
inderdaad, was gister best dikke wind, maar wel een beetje aan uit (hou je met oost). Heerlijk gevaren na de lessen, wilde ff kort gaan, maar was toen ik stopte al 19.00:|
Beetje sbend geoefend die wil ik straks koppelen met een downloop...TE VET!
|
|
|
Idefixe
|
En tegen een uurtje of 18:00 uur was de wind helemaal afgenomen. Tevens ging geen enkele windsurfer in planee tijdens onze aanwezigheid. Ook al een indicatie dat er heel weinig wind stond. Het "verdwijnen" van de wind had te maken met het draaien van de wind ( dan gaat tie op Enk meestal wat minder aan) Vanaf zo'n 18.30 / 19.00 ging de woei AAN. Ik kwam om 22.45 van het water. Diverse mensen moesten er halverwege de avond vanaf om een kleinere vlieger op te zetten........
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, dat lijkt er wel op meer wind op Vrouwenpolder en zelfs Oostvoorne. En heel vaag op AWD was het gisteren op Ijmuiden gewoon harder dan hier in Zeeland En tegen een uurtje of 18:00 uur was de wind helemaal afgenomen. Tevens ging geen enkele windsurfer in planee tijdens onze aanwezigheid. Ook al een indicatie dat er heel weinig wind stond. Het "verdwijnen" van de wind had te maken met het draaien van de wind ( dan gaat tie op Enk meestal wat minder aan) Vanaf zo'n 18.30 / 19.00 ging de woei AAN. Ik kwam om 22.45 van het water. Diverse mensen moesten er halverwege de avond vanaf om een kleinere vlieger op te zetten........ Wij vertrokken om 18:30 uur
|
|
|
JO'Neill
|
K zit zwaar te twijfelen...alle sites wijzen er nu op dat de wind rond 1/2 uur dropt...en dan rond drie NO staat en dan weer toeneemt.......mss lekkere middag/avondsessie op playa....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah jah dat zal een heerlijke avondsessie worden..NO op autoplaya..LOL..
wordt een beetje cynisch van deze wind, maar NO kan je het best ouddorp pakken..stuk constanter..
Vind je wel een bikkel JO'Neill, elke keer dat T*ering eind rijden naar het strand, ik vind al die spots al ver vanuit rdam...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
watersportweer.nl is voor zeeuwse wateren over de zeik, geen windvanen. Nog nooit eerder meegemaakt.
Als ik alle informatie zo bekijk neemt de regen in de midddag af alsook de wind. Alleen rond het Ijsselmeer en in het waddengebied waait het goed.
|
|
|
JO'Neill
|
Ghehe..jaa verslaafd he maar NO is ook goed te doen op playa....vorige week nog topdag gehad met NO....ouddorp is weer stukje verder rijden ....welke afslag moet ik eraf voor ouddorp strand?? bij die vlaggen??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ghehe..jaa verslaafd he maar NO is ook goed te doen op playa....vorige week nog topdag gehad met NO....ouddorp is weer stukje verder rijden ....welke afslag moet ik eraf voor ouddorp strand?? bij die vlaggen?? Bij de rotonde met de strandstoel erop afslaan, kan niet missen. Doorrijden tot het einde, daar de duinen over het asfaltpad GVD, wat baal ik van de post van Idefixe
|
|
|
JO'Neill
|
Oke tnx! haha jaa zou ik ook van balen..heb t ook een keer gehad :S maar gaan er nog meer evt naar ouddorp?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Kan, en dan ANWB boren "strand"aanhouden. dan kom je vanzelf bij een rotonde met een strandstoel er op. ("Flauwe werk") dan ga je dus bij die rotonde rechtsaf, auto parkeren, omkleden, duintje over en hakken maar..... pas op voor die geile poel bij hoog water.....
|
|
|
|
|
|
|
hans
|
nou, als ik het zo allemaal weer bekijk word het weer een kite dvdtje kijken om toch nog een beetje het gevoel te krijgen G.V.D
|
|
|
Lauw
Administrator
|
denk dat het morgenochtend los gaat. dikke wind (NO) dus of ter heijde of ouddorp.. denk dat ter heijde net z goed is en veeel dichterbij. Want morgenochtend is het laag, dus geen poel bij ouddorp...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Michiel heb je nog een kaassie kunnen boeken? Volgens Idefixe ging het savonds nog goed poeieren op Enk.
ohw lekker bijdehand, ik zie dat Idefixe zich al gemeld had.
|
|
|
YouriB
|
pfff echt geen zin om 1,45 uur in de auto te zitten om naar vrouwenpolder te gaan.Zijn er nog andere opties?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Michiel, word nix vandaag denk ik. Morgen ben ik vrij en ga dan naar die spot waar we het gistere over hadden. Ga jij nog ergens kiten morgen?
weet iemand nog een site voor kite spots over de hele wereld, wil namelijk sep. okt. op vakantie maar heb nog geen flauw idee waarheen??
|
|
|
|
|
envivo
|
hallo, wie weet hoe het nu is op autostrand, normaal met oost niet top. maar is het te doen? of sterk afteraden om er heen te gaan.
|
|
|
|
Alferink
|
Aflandig als de pest, lees ook ff de nieuwsberichten, surfers vermist, boards kwijt, dat soort dingen krijg je ervan... Dus je moet wel een of andere bosmongool zijn om met zwaar oost op een zeespot te gaan kiten.
|
|
|