Michiel waar was je donderdag en vrijdag? Heb toen heerlijk gevaren. Alleen had ik donderdag last van kramp maar dat was nog even inkomen. Vrijdag heerlijk veel gevaren
Donderdag was ik aan het werk.
Vrijdag heerlijk gevaren op de Slufter. Was inderdaad fantastische wind die dag.
@ De stoere loopers:! Waar zaten jullie nu? Zag alleen O later wel varen, en ik zag een witte Bandit hoog gaan, maar dat was jij niet MB?? En RP?? RB, wat vaarde jij?
Ik was er vanaf 11:00 uur tot 17:00 uur.
Eerst met mijn rood/zwarte Bandit samen met H2H naar de Sluf gevaren alwaar we naar de zandplaat zijn gegaan. Daar heb ik H2H z'n Waroo07 7m2 van boven gezien (hij voer de kite op 1:30 uur) in de lucht. Voor mij was dat de hoogste sprong voor mijn gevoel ooit. Was echt niet normaal meer. Maar wat wil je met deze wind? Ik heb er echt brute sprongen uitgeboekt, maar niet veel dicht bij het autostrand. Serieus was het te druk, daar 50m ver geen uitzondering was met deze poeierwind.
Rond 15:00 uur ofzo was ik door de verstelknoopjes van de Bandit heen en overpowered. Toch was springen toch mogelijk, echt super controle over die kite.
Daarna mocht ik H2H zijn Waroo07 7m2 eens testen, in de omstandigheden waarvoor die bedoelt is. Ik vermoed 30kn gem. met uitschieters richting 40kn. Het stuifzand deed gewoon pijn op het strand, het waaide bizar hard op een gegeven moment.
Toch een goede indruk gekregen van de kite. Ik was er minder snel aan gewend als de 2008 versie van O, maar na 10 min. had ik hem door en kan niet anders concluderen dat het ook een erg lekkere kite is met veel performance in het high-end. Springen is kritischer dan de Bandit, en vooral het terugsturen bij de landing moet je goed timen. Doe je het goed dan was het ook gelijk megahoog en bizar lang doorzweven. Wat een sprongen heb ik gemaakt met die kite. Heerlijke dag.
Zwarte zijde van deze medaille: wat een prutsers op het strand. Ook idd. scholen lessen aan het eind van de middag in die poeierwind. Idd. Traumaheli weer gezien, erg jammer. Hoop dat het nog bekend wordt wat er nu was (ff vliegerforum bekijken? Daar zitten al die buggyers)
Maar ook mensen met veel te grote kites met die harde wind. Ook veel te veel mensen vette schuivers over het strand zien maken omdat ze de kite niet onder controle hadden, terwijl er duidelijk was opgegeven dat de wind toe zou nemen. O SMS-de om 20:00 uur nog dat ze 43kn gem. op het strand hadden gemeten, met hardere vlagen aan het eind van de dag. Bizar!!!
het is echt een 7m, michiel bandit
) aan het ploegen was.
Klopt, fles wijn van gisteravond had zijn uitwerking op mij de gehele dag. Zoals het willen oppompen van de middelste strut met de slang in de LE
BoxerSLE is er in 7.5m2, de SW in 7m2.