El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gister Pyama Party gehad bij El Rudo! Heb geen stem meer over van dat karaoke gebeuren! Dus dat "Joehoe" is nu meer een schorre blaf zoiets als "oeff"
Tis wel zo dat ik ieder nummer van de village people, eindelijk compleet kan meezingen!
whaahhaaa was jij dat die als enige een klein tentje had tussen al die slaapzakjes
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
TOP AVOND!!!! Tjeee!!! Was echt vet zeg!! Ik was om half 7 op de Sluf met Blueberry en Mark van L. Toen was het al niet druk en dat werd alleen maar rustiger...na half 10 stonden we alleen nog met ons 3-en op het water en de wind was nog steeds heerlijk! Echt veeeeel gedaan gewoon, elk rakje wel een sprong, backroll (transition) enz... en het lukte nog allemaal ook! Was echt mn beste avond ooit! Ook erg leuk om met zn 3-en bij elkaar te varen en elkaar beetje op te jagen om maar meer en betere tricks te gaan doen!! Na een bezoekje aan de Mac uiteindelijk pas om 23.45 weer thuis ofzo! Goede vrijdagavond!!!! Wellicht zondag weer....iedereen mag dan enthousiast over morgen zijn...maar volgens mij wordt het gewoon slecht weer... was goed te doen gistere avond Poor, zelf was ik bezig op playa, was echt weer lekker hakken met de 11m tot een uurtje of 10:00, was ook rustig. zaten wel aardig wat donkere wolken tussen af en toe. Ik was daar ook... Heb je toevallig een oranje ozone? heb een rode waroo 11m 08. wat voor kite heb jij dan?
|
|
|
sam
|
nee ik heb ook een oranje ozone 9mt 07. Ik wou die gast even bedanken. Hij had wat knoopjes in mn pigtails gelegd en daarna heb ik echt super gevaren.
|
|
|
Lex
|
dat was lekker:D Morgen weer
|
|
|
sam
|
ik lees ook nu pas dat je tot 10 hebt gehakt. ik ben om 9 vertrokken ofzo, ik was echt kapot.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik ga nog ff beulen playa of sluf, kweennonnie
Have Fun! Heb het vandaag naar mijn zin gehad! Volle bak, en veel mensen ontwijken! Kwam na een doorlift aardig eind verder bij iemand in zijn lijnen terecht!
|
|
|
Lex
|
maar later toen we wat verder naar achter gingen was het lekker zeg:D! Daar ga ik voortaan heen gelijk, al die mensen ontwijken vind ik niks
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
maar later toen we wat verder naar achter gingen was het lekker zeg:D! Daar ga ik voortaan heen gelijk, al die mensen ontwijken vind ik niks klopt, maar stonden aantal beginners met echt een veels te grote maat kite op! De meneer waarbij ik in zijn lijnen landde, Stond te overpowerd voor zijn skills! En werd meteen over zijn plank gelanceerd en kwam vlak voor mij neer toen ik in de lucht hing.
|
|
|
Lex
|
Jup, ook dat meisje met die F-one die door 2 jongens moest worden vastgehouden om niet de lucht in te gaan, sprak ze er nog op aan, maar het "ging best" .
|
|
|
martijn
|
pffffff, dat was veel te veel voor de 10 m rise wel ff halfuurtje kunnen varen (zwaar overpowered), bij het poppen kwam ik net zo hoog als een sprong met de link, first try toeside: lukt in 1x . zalige kite. en ja hoor, nu is de wind prima voor de 10....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Sam en H2H: Jullie waren dus allebei op de playa gisteravond?? Was idd wel lekker met de 11m. Was ook echt gaar na 3 uur beulen....vandaag maar ff rustdag...morgen weer!
|
|
|
JO'Neill
|
Morgen weer playa! Wie nog meer?!?!?!
|
|
|
|
martijn
|
te harde wind voor de 10, helaas.
hopen op maandag
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ikke ga ook!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wat een een dag regen, regen, regen dan onweer, maar het lange wachten werd beloond met een harde constante wind en een hele mooie blauwe lucht.
|
|
|
martijn
|
op de brouwersdam 1 pittige bui rond kwart voor 1, rond kwart voor 3 kwam er een lucht voorbij, wtf ik heb nog nooit zo'n donkere lucht gezien! gelukkig troktie net langs(alleen het staartje met wat regen en 2 omweerklappen)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Begon vanmiddag rond een uurtje of 12 met een laf windje. Eerste flinke bui al gehad tijdens het oppompen. Mijn kite was zo zwaar dat hij in de matige 6 Bfrt niet eens wilde opstijgen (er was veel zand opgewaaid wat nat was geworden) Daarna werd de wind vlagerig en de noordzee echt goed wild. Was lastig alles goed te timen, maar zo rond een uur of 1400 werd het echt knalhard. Toch een paar leuke sprongen kunnen maken, maar naast dubbel gelift geworden was het ook af en toe flink uit de lucht vallen, echt heel vlagerig! Ook een kitemare meegemaakt, de strekdammen staan daar zeer matig aangegeven, plus het was zeer hoog tij. Het onvermijdelijke is gebeurd. Na een flinke sprong landde netjes waarbij ik vlak na de landing een flink rotsblok voor me op zag doemen. Voor ik het wist lag ik gestrekt op de dam. Ik heb direct mijn kite omhoog gestuurd om me zo snel mogelijk door de lucht weg te vliegen. Na de landing in veiliger water voelde ik dat er problemen waren onder mijn voetbed. Naast een snee was een stuk eelt losgekomen, dus de schade viel mee Net voor vieren en na het verstellen van de extra knoop overpowered van het water gekomen. Volledig gedepowered kon ik niet meer achteruit lopen. wordt dus de hoogste tijd om te stoppen. Wordt de hoogste tijd voor een kleinere kite Tot morgen op het playa...zonder strekdammen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik ga nog ff beulen playa of sluf, kweennonnie
Have Fun! Heb het vandaag naar mijn zin gehad! Volle bak, en veel mensen ontwijken! Kwam na een doorlift aardig eind verder bij iemand in zijn lijnen terecht! Hij was goed, ik zag m'n Shockwave 9m nog gaan, een Delfts studentje heeft 'm van me overgenomen. De wind was iets afgenomen, ik schat 18 knopen of zo. Nog een tip van Le@n uitgeprobeerd, langzamer varen voor big air. Ok nu weet ik de playa dus goed van boven te herkennen djeez wat ging ie hoog. Michiel, je hebt een strekdam geboekt! Lastig van je pootje, pleistertje dan maar! @ martijn, wat is ze lekker he! ik ontdek er nog steeds allemaal fijne dingetjes aan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Yep, te hard is niet goed voor big-air. Maar met die poeierwind van vanmiddag rond een uur of 1500 was goed timen niet eens meer nodig voor het betere springwerk. Volgens AWD windstoten van 35kn, wat overeenkomt met dat ik overpowered was op sommige momenten.
|
|
|
d@ni
|
te harde wind voor de 10, helaas.
hopen op maandag
Morgen is toch wel te doen dacht ik? Ik wilde met m'n 11 gaan kijken.
|
|
|
JO'Neill
|
wts geburd met de wind? mja...we gaan toch ...lataaahhh
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm wind komt nog wel, maar waarschinlijk niet zo hard als gister en morgen!!
|
|
|